اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایید سلامت روحی عامل تیراندازی زندان آباده


به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس متهم پرونده تیراندازی در زندان آباده این استان که اقدام به کشتن پنج مامور زندان و زخمی شدن یک نفر دیگر در صبح یکشنبه هفته جاری کرده بود به لحاظ روحی روانی در سلامت کامل است.

خبرگزاری ایرنا: به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس متهم پرونده تیراندازی در زندان آباده این استان که اقدام به کشتن پنج مامور زندان و زخمی شدن یک نفر دیگر در صبح یکشنبه هفته جاری کرده بود به لحاظ روحی روانی در سلامت کامل است.

سعید غلامزاده افزوده است: متهم در کمیسیون پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفته و بررسی ها حکایت از این داشته که در نامبرده هیچگونه علائمی از جنون مشاهده نشده است.

پیشتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستان آباده در مجلس شورای اسلامی و نیز محمدرضا زارع فرماندار این شهرستان در گفت و گو با ایرنا عنوان کرده بودند که سرباز وظیفه ای که حدود ساعت هفت صبح یکشنبه با شلیک گلوله در حیاط زندان آباده باعث کشته شدن پنج نظامی و مجروح شدن یک سرباز دیگر شد، ضمن داشتن اختلالات روانی با مقتولین نیز اختلاف سلیقه داشته است.

این گزارش حاکیست سرباز متهم در برج دیده بانی حیاط زندان ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و با مراجعه افسر نگهبان برای بررسی موضوع، وی و چهار تن از سربازان را به قتل رساند.

به گفته مسئولان منطقه بدنبال این حادثه به منظور کنترل شرایط و ایجاد آرامش در شهرستان، بلافاصله شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داد که در آن ماموریت هایی به سازمان های مرتبط محول شد تا موضوع را به سرعت و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.


ویدیو مرتبط :
تیراندازی یک سرباز در زندان آباده و مرگ ۵ مامور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات سازمان زندان‌ها درباره حادثه تیراندازی در زندان آباده



اخبار,اخباراجتماعی ,تیراندازی در زندان آباده

 سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در خصوص حادثه تیراندازی در زندان آباده توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، سحرگاه امروز و دقایقی بعد از اذان صبح یکی از سربازان وظیفه زندان آباده در پی علت نامعلومی اقدام به تیراندازی نمود که متاسفانه در پی این حادثه پاسیار نوذر احمدی و چهار نفر از سربازان وظیفه به نام های حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند.

هنوز انگیزه ضارب از این اقدام جنون آمیز مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرباز ضارب بلافاصله توسط مسئولین زندان دستگیر و جهت تحقیقات و بررسی علل حادثه در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

همچنین تیمی از سوی سازمان زندان‌ها جهت پیگیری موضوع به محل حادثه اعزام گردیده است.


  اخبار اجتماعی  -  ایسنا