اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایید سرنگونی هواپیماهای آمریكایی از سوی سپاه



 

تایید سرنگونی هواپیماهای آمریكایی از سوی سپاه

 

جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح تاكید كرد: هواپیماهای ساقط شده بیگانه، بیرون از فضای جمهوری اسلامی ایران یعنی بیرون از FIR ما در خلیج فارس توسط اقدام پدافندی نیروی هوایی سپاه ساقط شدند.

 

سردار سرلشكر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به خبر سرنگونی دو فروند هواپیمای بیگانه در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران تاكید كرد: به طور قطع این هواپیماها كه سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته‌اند، سقوط كرده و هم اینك در اختیار ما قرار دارند.

رشید تاكید كرد: البته باید بگویم كه این هواپیماها بیرون از فضای جمهوری اسلامی ایران یعنی بیرون از FIR ما در خلیج فارس توسط اقدام پدافندی نیروی هوایی سپاه ساقط شدند.

رشید همچنین در پاسخ به این سؤال كه شنیده شده است روس‌ها درخواست خرید بقایای هواپیماهای ساقط شده آمریكایی را از ایران داشته‌اند، گفت: البته روس‌ها در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین از آمریكا و حتی رژیم غاصب صهیونیستی عقب‌تر هستند و بعید نیست بخواهند تلاش كنند تا آخرین تكنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین را كه از فناوری بالایی برخوردار هستند به دست بیاورند، اما بنده در این خصوص مطلبی نشنیده‌ام.../فارس


ویدیو مرتبط :
سرنگونی پهپاد هرمس توسط سپاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنگونی هواپیماهای آمریكا توسط سپاه


فرمانده هوافضای سپاه از بازدید كارشناسان روسی از هواپیماهای بدون سرنشین آمریكایی خبر داد كه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس سرنگون شده است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص توان مقابله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هواپیماهای متجاوز خارجی به سرنگونی برخی هواپیماهای بدون سرنشین آمریكا توسط سپاه در خلیج فارس اشاره كرد و گفت: این هواپیماها در آب‌های آزاد و در مناطق تحت كنترل جمهوری اسلامی ایران سرنگون شده‌اند.

حاجی‌زاده در ادامه گفت: كارشناسان روسی درخواست بازدید از این هواپیماها را داشتند كه هم از هواپیماهای سرنگون شده و هم از مدل‌های مهندسی معكوس آنها توسط سپاه بازدید كردند.

منبع: فارس