اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایید تلویحی جدایی فتح الله زاده از استقلال


از صحبت های رییس هیات مدیره استقلال معلوم است که جدایی فتح الله زاده از این باشگاه یا حداقل کنار گذاشتن از پست مدیرعامل قعطی است.

تماشا: از صحبت های رییس هیات مدیره استقلال معلوم است که جدایی فتح الله زاده از این باشگاه یا حداقل کنار گذاشتن از پست مدیرعامل قعطی است. در روزهایی که صدای پای حسین قریب برای مدیرعامل استقلال بیش از پیش شنیده می شود گفتن این موضوع که «فتح الله زاده دوست دارد فقط عضو هیات مدیره باشد» می تواند به معنای تایید تلوحی کنار گذاشتن او باشد.



احمد رسولی نژاد درباره ادامه فعالیت فتح الله زاده در استقلال در نقشی به جز مدیرعامل می گوید: «فتح الله زاده از دو ماه قبل به من گفته بود که بیشتر دوست دارد به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خدمت این باشگاه باشد و شخص دیگری بیاید و مسوولیت مدیرعاملی را برعهده بگیرد، ما هم در آن زمان به او گفتیم که در حال حاضر مطرح شدن این موضوع به صلاح استقلال نیست و باید در پایان فصل با فرصت بیشتری این موضوع را بررسی کنیم.»


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال



 

 

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال

 

سرپرست باشگاه استقلال مخالف جدایی سرپرست این تیم و پیوستن به تیم دسته اولی همیاری اراک است.

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراک و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده که علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاکره است.

فتح الله زاده گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.

وی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاکراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نکرده است.