اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایم‌ لاین فیس بوک اجباری می شود


شرکت فیسبوک اعلام کرده است که تا پائیز امسال استفاده تایم‌لاین برای تمامی کاربران اجباری خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: شرکت فیسبوک اعلام کرده است که تا پائیز امسال استفاده تایم‌لاین برای تمامی کاربران اجباری خواهد شد.

 شبکه اجتماعی فیسبوک در تازه‌ترین گزارش خود عنوان کرده است که قصد داد تا پائیز 2012 استفاده از ویژگی جدید تایم‌لاین را برای تمامی 955 میلیون کاربر خود اجباری کند.

این ویژگی جدید گذشته مجازی شما را به طور طبقه بندی شده در حساب کاربریتان نشان می‌دهد و اگرچه این ویژگی انتقادهای فراوانی را در پی داشته است، اما فیسبوک اصرار دارد تا استفاده از آن را برای همه اجباری کند.

فیسبوک به شما هفت روز وقت می‌دهد تا اطلاعات و جزئیات تایم‌لاین خود را پیش از انتشار نهایی آن مورد بازبینی قرار دهید و پس از این هفت روز به طور خودکار تایم‌لاین شما فعال می‌شود.

فیسبوک هنوز در خصوص زمان دقیق اجباری شدن تایم‌لاین اظهار نظری نکرده است.     


ویدیو مرتبط :
فیس بوک ویدئوهای ۳۶۰ درجه را به تایم لاین آورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایم لاین فیس بوک را می شناسید؟!


بالاخره انتظارها به سر رسید و تایم لاین فیس بوک برای تمامی کاربران فعال شد. به صورت خلاصه و ساده اگر بخواهم توضیح بدهم Timeline همانطوری که از اسمش بر می‌آید نوعی طراحی جدید صفحات فیسبوک است که به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات گذشته خودتان در فیسبوک هم دسترسی داشته باشید.

بالاخره انتظارها به سر رسید و تایم لاین فیس بوک برای تمامی کاربران فعال شد. به صورت خلاصه و ساده اگر بخواهم توضیح بدهم Timeline همانطوری که از اسمش بر می‌آید نوعی طراحی جدید صفحات فیسبوک است که به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات گذشته خودتان در فیسبوک هم دسترسی داشته باشید.

اگر چه کلا تایم لاین قرار است شما را بیشتر برای دوستان‌تان معرفی کند اما در میان میان باید عمده سهم این کار را به بخش مهمی از این طراحی یعنی کاور ( Cover photo ) مربوط بدانیم.

کاور عکس بزرگی است که توی تایم لاین می‌بینید و به نوعی تصویر روی جلد مجله زندگی شما خواهد بود! می‌توانید از بین آلبوم‌ها عکسی برای این قسمت انتخاب کنید یا یک عکس خاص برای این قسمت آپلود کنید.  FBProfileCover.com هم سرویسی است که برای همین قضیه ایجاد شده و عکسهایی متناسب با سایز کاور برای شما تهیه می‌کند.

اما کاور یک ویژگی شاید بد هم دارد. این که کاور نه فقط برای کسانی که در لیست دوستان شما هستند، بلکه برای همه قابل نمایش است و اصطلاحا پابلیک ( public ) است. اما می‌شود از این قضیه بسیار عالی استفاده کرد.

یادتان است گفتم کاور معرف شماست؟ به این خاطر گفتم که به راحتی می‌شود افراد خلاق را از افرادی که به دنبال کار کلیشه‌ای هستند شناسایی کرد. برای مثال به عکس کاور Mohammad L. Azzam نگاه کنید.