اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایمز: «ابوبکر بغدادی» زنده است


«ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش در یکی از مساجد «الفلوجه» دوباره ظاهر شد.

خبرگزاری تسنیم: ابوبکر بغدادی زنده است و به همراه شخصی شبیه خود در یکی از مسجدهای شهر الفلوجه ظاهر شده است.

روزنامه «تایمز» انگلیس نوشت: ظاهر شدن بغدادی این ادعاها را که وی در حملات هوایی ماه‌های گذشته کشته و یا احتمالا زخمی شده است، نفی می‌کند.
 
تایمز تاکید کرد سرکرده داعش بعد از 18 ماه دوباره ظاهر شده است و تصویرهایی که یکی از شبکه‌های محلی عراق بتازگی پخش کرده است زنده بودن وی را تأیید می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، یکی از افرادی که در این تصویرها دیده می‌شود بدل البغدادی بوده و در سمت چپ وی نشسته است و عمامه سبزی بر سر گذاشته و البغدادی ایستاده در حال خطبه خواندن است.


ویدیو مرتبط :
زنده یا مرده ابوبکر بغدادی-آخرین اخباره ابوخره بغدادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علام هزیه: ابوبکر بغدادی زنده بازداشت شد


روزنامه صهیونیستی «علام هزیه» مدعی شد که روسیه ابوبکر بغدادی را زنده دستگیر کرده است.

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی «علام هزیه» مدعی شد روسیه «ابوبکر بغدادی» سرکرده گروره تروریستی داعش را زنده دستگیر کرده است.

این روزنامه صهیونیستی در خبری اعلام کرد که نیروهای ویژه روسیه به کمک نیروهای سوریه توانسته‌اند بغدادی را در عملیات ویژه و مخفیانه خود بازداشت کنند.

این روزنامه همچنین مدعی شد: وزارت اطلاعات روسیه به دستور مقامات ارشد این کشور این خبر را کتمان کرده و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه این موضوع غافلگیر کننده را برای غرب  آماده می‌کند.

از سوی دیگر، برخی منابع خبری ساعاتی پیش از تحرکات غیر طبیعی نیروی هوایی روسیه در پایگاه هوایی «حمیمیم» سوریه خبر دادند.