اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«تایتانیک» نوروز 93 باز هم غرق می شود


مجموعه تلویزیونی «تایتانیك؛خون و فولاد» در ایام نوروز از شبكه چهار پخش می شود.

بانی فیلم: مجموعه تلویزیونی «تایتانیك؛خون و فولاد» در ایام نوروز از شبكه چهار پخش می شود.

سریال«تایتانیك خون و فولاد» (Titanic, blood and steel)محصول مشترك كشور های فرانسه، ایتالیا، كانادا و ایرلند، در ایام نوروز 93 از شبكه چهار سیما پخش می شود.

كی ران دانلی در سال 2012 این سریال را در ژانر درام و تاریخی كارگردانی كرد تا كوین زگرز، درك جاكوبی، آلساندرا ماسترو ناردی در مقابل دوربین آن نقش آفرینی كنند.

 این سریال 12 قسمتی، كارخانه ساخت كشتی تایتانیك، كارگردان و مهندسان آن آغاز و تعارض و كشمكش های طبقه كارگران و اغنیاء به تصویر كشیده  می شود.

 در طول ساخت كشتی، تنش میان كارگران و اغنیاء افزایش می یابد. تا جایی كه ولف در پی كاهش هزینه ها، با استفاده از مواد ارزان تر است اما كارگران در تلاشند با تشكیل اتحادیه ها حق نظر دادن پیدا كنند.

 در اوج این كشمكش ها، مارك و یك مهاجر ایتالیایی به نام صوفیا از دو طبقه متفاوت در این كشتی به هم علاقه مند می شوند .


ویدیو مرتبط :
تایتانیک دوم غرق شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا در نوروز 93 ، آب به زاینده رود اصفهان باز می گردد؟



اخبار,اخبار اجتماعی ,زاینده رود

 

اخبار اجتماعی - نماینده اصفهان در مجلس: زاینده رود در تعطیلات نوروز خشک خواهد بود

آنطور که نماینده اصفهان در مجلس می گوید احتمال این که آب زاینده رود در روزهای تعطیلات نوروز جاری شود وجود ندارد. او همچنین می گوید تعداد هتل های لوکس برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان اصفهان کم است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی می گوید هتل های لوکس این استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی کافی نسیتند و لازم است تعداد هتل های اصفهان افزایش پیدا کند.
حمید رضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در گفت و گو با CHN خبر از آمادگی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی می دهد. او با اشاره به این که «اصفهان به لحاظ جذب گردشگر در ایام نوروز همیشه جز چند استان برتر کشور بوده»، می گوید: ستادهایی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان تشکیل شده است.

 

همه دستگاه های اجرایی استان در ایام نوروز به کار گرفته خواهند شد. به غیر از هتل ها، ستادهای اقامتی مختلف کار خود را آغاز کرده اند و در تعطیلات عید منتظر حضور مردم خواهند بود. همچنین مهمانسرا ها و مهمانپذیر هم برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده هستند. برخی مردم نیز خانه هایشان را در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهند داد.

به گفته نماینده اصفهان در مجلس کمپ هایی در برخی پارک های اصفهان برای حضور مسافران ایجاد خواهد شد و مسافران می توانند در این کمپ ها چادر بزنند.

فولادگر در ادامه به وضعیت هتل ها در اصفهان اشاره می کند و با بیان این که «هتل ها و بخصوص هتل های با کیفیت بالا و لوکس در استان کم داریم»، می گوید: در ایام نوروز هتل های اصفهان ظرفتشان پر می شود و باید بتوانیم ظرفیت هتل ها را بالا ببریم. اصفهان هم میراث فرهنگی و آثار باستانی دارد و هم زمینه های طبیعت گردی دارد. همچنین صنایع دستی یکی از جذابیت های اصلی استان اصفهان است که قابلیت جذب گردشگران زیادی به استان دارد. امیدوارم در آینده هتل های بهتری داشته باشیم، زیر ساخت های گردشگری را تقویت بکنیم و از همه مهمتر آب زاینده رود به جریان بیافتد.

او البته از خشک بودن زاینده رود به عنوان یکی از نقاط ضعف شهر اصفهان در تعطیلات نوروز اشاره می کند و می گوید: آب رودخانه زاینده رود جاری نیست و ما باید از این بابت تاسف بخوریم. البته امیدواریم با اجرای پروژه های انتقل آب، بهینه سازی مصرف آب و با اصلاح رژیم حقوقی زاینده رود و جلوگیری از برداشت های غیر قانونی، بی مجوز و بی رویه زمینه جریان دوباره آب را در زاینده رود فراهم شود.
اخبار اجتماعی - خبرگزاری میراث فرهنگی