اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاکید شورای اروپا بر تشدید تحریم‌های روسیه


رئیس شورای اروپا در آغاز اجلاس گروه هفت در آلمان امروز (یکشنبه) گفت، تنها بحث ممکن در ارتباط با تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه بر سر اوکراین، درباره تقویت کردن آنها خواهد بود.

ایسنا: دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا امروز در آستانه برگزاری نشست گروه هفت در شهر کرون آلمان گفت: من تمایل دارم که امروز ما بار دیگر بر وحدت گروه هفت در خصوص سیاست تحریم‌ها علیه روسیه مهر تایید بزنیم.

وی تصریح کرد: اجازه بدهید با توجه به وضعیت فعلی صراحتا بیان کنم اگر هر کسی بخواهد بحث درباره تغییر نظام تحریم‌ها علیه روسیه را آغاز کند تنها می‌تواند درباره تقویت کردن آنها حرف زند.

این اظهارات در حالی مطرح شدند که تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا علیه روسیه که به سبب درگیری‌های اوکراین اعمال شدند در ماه ژوئیه آتی منقضی خواهند شد.

رهبران اتحادیه اروپا در ماه مارس توافق کردند این تحریم‌ها تا زمانی که توافق آتش بس مینسک به طور کامل در اوکراین اجرا شود باقی بمانند.


ویدیو مرتبط :
روسیه، آمریکا و اروپا را تحریم کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران



ادامه سیاست‌های بی‌نتیجه

تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران

با وجود شکست تحریم‌ها تا به امروز، اتحادیه اروپا در فکر تشدید تحریم ها علیه ایران است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، پیش از جلسه وزرای خارجه اتحادیه اروپا که قرار است پانزدهم اکتبر برگزار شود، بحث پیرامون پیشنهاد برای اعمال تحریم ها علیه ایران در بروکسل در جریان است. 

این روزنامه صهیونیستی باخبر شده است که انگلیس، هلند، آلمان، فرانسه و ایتالیا پیشنهادهای خود را برای تحریم های بیشتر علیه ایران ارائه کرده اند.

وزاری امور خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان ماه گذشته نامه ای به همتایان خود در اتحادیه اروپا فرستاده و خواستار تصمیم گیری در این زمینه در جلسه پانزدهم اکتبر شدند.

مقامات دیپلماتیک گفتند فشار اسرائیل عامل افزایش تحریم ها است.

اواخر این ماه، زمانی که کابینه ایتالیا از جمله ماریو مونتی، نخست وزیر این کشور برای دیدار سالانه به اسرائیل سفر می کند، موضوع تحریم ها به طور حتم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل همچنین قرار است در ماه دسامبر برای دیداری مشابه با دولت آلمان، با کابینه خود به آلمان سفر کند./باشگاه خبرنگاران