اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاکسیرانی آبادان دچار آتش سوزی شد


رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: بعد از ظهر امروز ساختمان تاکسیرانی آبادان دچار سانحه آتش سوزی شد و پس از آنکه حراست اداره موضوع را به آتش نشانی اعلام کرد آن‌ها به سرعت در مکان حضور یافته و آتش را خاموش کردند.

خبرگزاری تسنیم: بعداز ظهر امروز سازمان تاکسیرانی آبادان دچار حادثه آتش سوزی شد.

جلیل رهبان رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان اظهار داشت: این حادثه در ساعت 17 و 22 دقیقه رخ داد و از آنجایی که در آن لحظه حراست در ساختمان حضور داشت متوجه دود شد.

وی افزود: حراست اداره بلافاصله آتش نشانی را در جریان قرار می‌دهد و آن‌ها پس از حدود دو دقیقه در محل حضور یافته و آتش را خاموش می‌کنند.

رهبان گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته و صدمات مالی نیز هنوز مشخص نشده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان بیان کرد: این آتش سوزی در قسمت برق ساختمان اتفاق افتاد اما محدود بود و خوشبختانه فرصت سرایت به دیگر نقاط ساختمان را پیدا نکرد.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی پاساژ کادوس(آبادان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتل ۶۳ طبقه‌ای دوبی دچار آتش‌سوزی شد + عکس



تصاویری که در شبکه مجازی توئیتر منتشر شده‌اند نشان می دهند هتل آدرس داون‌تاون دوبی در شعله‌های آتش می‌سوزد. این هتل پنج ستاره ۳۰۲ متر ارتفاع داشته و در فاصله کمی از محل برگزاری آتش‌بازی سال نوی میلادی قرار دارد.

مقامات دوبی در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده‌اند کسی در این آتش‌سوزی آسیبی ندیده است.

 

هنوز دلیل این آتش‌سوزی 20 طبقه از این هتل را در بر گرفت مشخص نیست. هتل آدرس‌داون‌تاون در نزدیکی برج خلیفه، بلند‌ترین آسمان‌خراش جهان، قرار دارد.

 

اخبار,اخبار حوادث,آتش‌سوزی

 
شاهدین عینی اعلام کرده‌اند که مسافرین این هتل و ساختمان‌های مجاور از محل آتش‌سوزی دور شده‌اند.

 

اخبار حوادث - تسنیم