اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تانک موشک انداز روسی در عراق (+ عکس)




اخبار بین الملل - تانک موشک انداز روسی در عراق (+ عکس)

وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای از ورود جدیدترین تانک‌های موشک انداز روسی به بغداد خبر داد.

به گزارش  مشرق، وزارت دفاع عراق در این بیانیه بدون اشاره به تعداد این تانک ها آمده است: شماری از جدیدترین و مدرنترین تانک های موشک انداز روسی مدل (T90 A1–TOS) که توانایی ارسال همزمان ٢٤ موشک را دارد، در اختیار نیروهای ارتش عراق قرار گرفت. 

 

تانک موشک انداز روسی در عراق,اخبار جدید

 
منابع نزدیک به ارتش عراق در بغداد گفته اند قرار است برای اولین بار از این تانک ها در جنگ رمادی و استان الانبار استفاده شود.

 

اخبار بین الملل - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
ساخت موشک روسی با نام قاتل تانک ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنترل تانک روسی با دسته بازی! +عکس


روسیه اخیرا یکی از جدیدترین خودروهای نظامی‌ را به نمایش گذاشته که بوسیله یک کنترلگر بازی پلی‌استیشن هدایت می‌شود.

ایسنا: روسیه اخیرا یکی از جدیدترین خودروهای نظامی‌ را به نمایش گذاشته که بوسیله یک کنترلگر بازی پلی‌استیشن هدایت می‌شود.

 تانک جدید Kurganets-25 روسیه یک خودرو جنگی پیاده‌نظام است که می‌تواند تا هشت سرباز را در کنار راننده، تیرانداز و فرمانده حمل کند.

این تانک بجای فرمان‌های سنتی از کنترلگر مبتنی بر یک دسته بازی دستگاه پلی‌استیشن سونی استفاده می‌کند.

تانک Kurganets-25 در روز 9 مه (15 اردیبهشت) برای نخستین بار در مراسم رژه یادبود هفتادمین سالگرد پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم به نمایش عمومی درآمد.

کنترل تانک روسی با دسته بازی!/عکس

آلبرت باکوف، نائب رییس شرکت Tractor Plants و سازنده این تانک اظهار کرد: من دو سال برای متقاعد کردن طراحان به منظور ساخت کنسولی مشابه دسته بازی پلی‌استیشن سونی وقت گذاشتم تا سربازان جوان بتوانند به سادگی با آن آشنا شوند.

به گفته باکوف، ایده تعادل چپ به راست و همچنین این واقعیت که دسته بازی با گذشت چندین دهه به شکل کاملی ارتقا یافته، آن را به انتخاب مناسبی تبدیل کرد.

طراحی دسته بازی همچنین ایمن‌تر بوده و فضای کمتری نسبت به چرخ فرمان اشغال می‌کند.

تانک Kurganets-25 در حال حاضر در ارتش روسیه بطور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته و تولید عمده آن قرار است از سال 2016 آغاز شود.

اگرچه مشخصات این تانک هنوز پنهان باقی مانده، اما از حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت برخوردار بوده و دارای توانایی‌های آبی-خاکی است.

در بالای این خودرو، یک برج مراقبت قرار دارد که بنظر دارای یک مسلسل، لوله توپ 30 میلیمتری و جا برای چهار موشک ضد تانک است.