اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تام کروز و نیکل کیدمن داماد دار می شوند!


اخبار و شایعات اخیر حاکی از آن است که فرنچر مدت ها پیش از ایزابلا خواستگاری کرده است و این زوج کاملا" آماده اند که رابطه عاشقانه خود را رسمی کنند.

آفتاب: بنا بر گزارشات و شایعاتی که اخیرا" منتشر شده است ، دختر نیکول کیدمن قصد دارد به زودی نامزد کند.  

ایزابلا کروز ۱۹ ساله که فرزندخوانده این بازیگر استرالیایی و همسر سابقش تام کروز است مدت ها بود که سعی می کرد مورد توجه رسانه ها قرار نگیرد و مقابل دوربین های آنها ظاهر نشود اما اخیرا" در جشن تولد ۱۷ سالگی برادرش ،کانر ، شرکت کرد و دویاره توجه همه را بخود جلب کرد.



او به همراه یک جوان ۲۳ ساله با نام "ادی فرنچر" در این مراسم شرکت کرد.

اخبار و شایعات اخیر حاکی از آن است که فرنچر مدت ها پیش از ایزابلا خواستگاری کرده است و این زوج کاملاً آماده اند که رابطه عاشقانه خود را رسمی کنند.

یک منبع خبری گفت:" ادی و بلا مدت زیادی است که با یکدیگر آشنا شده اند و رفت و آمد می کنند اما عمداً رابطه عاشقانه خود را تا به امروز مخفی نگه داشته بودند.

 این زوج قصد دارند به زودی با هم ازدواج کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که همراه یکدیگر در جشن تولد کانر شرکت کنند و رابطه خود را علنی کنند."


"از نظر نیکول و تام ، ادی جوان فوق العاده ای است و هر دوی آنها از این رابطه خوشحال هستند ."

این زوج ممکن است به این زودی ها با هم ازدواج نکنند اما رابطه آنها بسیار جدی است و به احتمال زیاد به زودی نامزدی خود را رسماً اعلام می کنند."

برخی از منابع خبری گزارش کرده اند که مدتی پیش فرنچر به دیدن تام کروز رفته است تا برای ازدواج با ایزابلا از او اجازه بگیرد.

ایزابلا خودش هم اخیرا" به این شایعات دامن زده است و عکس حلقه نامزدی مورد علاقه اش را در وب سایت تویتر منتشر کرده است.  


ویدیو مرتبط :
نیکل کیدمن آب و یخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناگفته های جدایی نیکول کیدمن و تام کروز +عکس



"نیکول کیدمن" و "تام کروز" به عنوان کاملترین زوج دنیا معرفی میشدند و همه این ستاره های هالیوودی را برازنده هم میدانستند اما با جدا شدن تام کروز از نیکول هم او و هم طرفدارانشان در شوک بزرگی فرو رفتند.
اکنون بعد از گذشت 11 سال از آن روزها "نیکول کیدمن" میگوید که آن روزها در شوک بزرگی بود و اصلا علت کار تام را نمی فهمید. وی در مصاحبه اخیرش با یک مجله سینمایی گفته است: " من فکر میکردم زندگی بسیار کاملی داریم و به نظرم این تصمیم ناعادلانه و کورکورانه ای بود که تام در مورد زندگی ده ساله مان گرفت. مدت زمان زیادی طول کشید تا من بتوانم با شوک ناشی از این حادثه کنار بیایم.
این هنرپیشه استرالیایی تاکید میکند که ازدواج آنها هیچ مشکلی نداشت و آنها فوق العاده شاد و موفق بودند و وابستگی زیادی به هم داشتند . "نیکول کیدمن" اکنون مدتهاست با "کیت اربن" ازدواج کرده اما در زمان ازدواج با تام کروز تنها 23 سال داشت.

نیکول کیدمن ,  تام کروز , اخبار فرهنگی و هنری

او در مورد رابطه اش با تام میگوید: من دیوانه وار عاشق تام بودم و حاضر بودم تا آخر دنیا با او بروم. با همه وجودم عشق به او را احساس میکردم اما حالا فهمیده ام چقدر ساده لوح و احمق بودم.
این هنرپیشه 47 ساله میگوید اکنون از هر زمان دیگری شادتر است و تمام سعی او و همسرش این است که در کنار خانواده باشند.آنها دو فرزند دختر 4 و 2 ساله دارند
با این حال نیکول کیدمن اعلام کرده است که هنوز هم بعد از گذشت این همه سال علت واقعی جدایی تام کروز از خودش را نمیداند.

منبع:pardad.ir