اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تام کروز بهتر است یا کیتی هولمز؟!


حدودا چند ماه از جدایی «کیتی هولمز» و «تام کروز» می گذرد. این در حالی است که کشمکش آنها برای به دست آوردن حضانت «سوری» همچنان ادامه دارد ولی به نظر می رسد «سوری» اوقات خوشتری را با پدرش سپری می کند.

تماشا: حدودا چند ماه از جدایی «کیتی هولمز» و «تام کروز» می گذرد. این در حالی است که کشمکش آنها برای به دست آوردن حضانت «سوری» همچنان ادامه دارد ولی به نظر می رسد «سوری» اوقات خوشتری را با پدرش سپری می کند.

«برت فیلدز» وکیل «کروز» در جلسه اخیر دادگاه، از رابطه خوب کروز با دخترش خبر داد و اعلام کرده که «سوری» در کنار پدرش اوقات بهتری را سپری می کند.

تام کروز پدر بهتری است یا کیتی هولمز مادر بهتری

«کروز» نیز طی مصاحبه ای با خبرنگاران اعلام کرده رشوه 50 میلیونی برای به دست آوردن حضانت سوری شایعه ای بیش نیست و مطمئنا او زندگی در کنار من را به مادرش ترجیح می دهد.

او می گوید: «سوری» بخشی از زندگی من است و من در صورت رها کردن او، بزرگترین بخش زندگی خود را از دست خواهم داد.» در حال حاضر «کروز و «هولمز» تمامی تلاش خود را برای جلب نظر سوری انجام می دهند. جلسه بعدی دادگاه آنها 29 آوریل خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مردن -تام کروز- درلبه فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای نامه تام کروز به «کیتی هولمز»


می گویند تام کروز نامه ی عاشقانه به همسر سابقش کیتی هولمز نوشته با این امید که او را برگرداند و مشکلات میان خود را حل کنند.

کافه سینما: می گویند تام کروز نامه ی عاشقانه به همسر سابقش کیتی هولمز نوشته با این امید که او را برگرداند و مشکلات میان خود را حل کنند.

مجله لوک نوشت، یکی از دوستان نزدیک تام به خبرنگار مجله گفت: «گمان می کنم مدت هاست تام در فکر این کار است. اما ماه ژوئیه نزدیک است(سالگرد جدایی). تام سرانجام پی برد که کیتی تنها عشق زندگی اوست.»



«پس از ترک کیتی، شوک بزرگی بر تام وارد شد. کیتی حتی با او مشاجره هم نمی کرد تا تام نشانه های نارضایتی را نفهمد. اما  یکسال پس از جدایی تام علت را فهمیده است.»
«مدت زمان زیادی طول کشید تا تام کروز بتواند خشم خود را از بین ببرد. و سرانجام خواست در نامه ای علاقه خود به کیتی را فاش کند.»

یک سال است که کیتی و تام تنها از طریق واسطه ها با هم در رابطه اند و به ندرت پیش آمده چند کلمه با یکدیگر رد وبدل کنند. این زوج بازیگر دختری با نام سوری هفت ساله دارند. تام کروز به خاطر دخترشان می خواهد رابطه مهربانانه تری با همسر سابق خود برقرار کند.