اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تامین فشنگ تا موشک‌ فلسطین با ایران‌ است


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان این‌که «مردم ایران در کمک به مردم فلسطین در همه بخش‌ها نقش بارزی داشتند» گفت: رمضان عبدالله هم گفت که همه امکانات از فشنگ گرفته تا موشک کمک ایران بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: کمک به مردم فلسطین از جمله اهداف ماست و این کمک‌ها تا پیروزی نهایی فلسطین ادامه دارد.

علی‌اکبر ولایتی در حاشیه همایش بررسی سیره سیاسی و اقتصادی امام رضا(ع) در مشهد افزود: دوست و دشمن اقرار دارند که پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی به علت کمک‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و این نشان دهنده نقش مؤثر ایران در این پیروزی است.

وی با بیان این‌که «مردم ایران در کمک به مردم فلسطین در همه بخش‌ها نقش بارزی داشتند» ادامه داد: رمضان عبدالله هم گفت که همه امکانات از فشنگ گرفته تا موشک کمک ایران بوده است.

وی همچنین با اشاره به اذعان اسامه حمدان سخنگوی حماس مبنی بر این‌که موشک‌های والفجر ایران توان کمکی غزه در برابر رژیم صهیونیستی بوده است، اظهار کرد: بدون این موشک‌ها و فشنگ‌ها و بدون کمک جمهوری اسلامی امکان این‌که فلسطین بتواند در برابر اسرائیل ایستادگی کند بسیار مشکل بود.

ولایتی تصریح کرد: ‌ مسئله مهم این است که کمک‌ها به غزه به اینجا ختم نمی‌شود بلکه این کمک‌ ها تا پیروزی نهایی فلسطین ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
پرتاب موشک چینی در فلسطین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولایتی: از فشنگ تا موشک فلسطینیان را ایران تامین کرده است



اخبار,اخبار سیاست خارجی , رژیم صهیونیستی

 

اخبار سیاست خارجی - ولایتی: از فشنگ تا موشک فلسطینیان را ایران تامین کرده است

وی بیان کرد: تامین سلاح از فشنگ تا موشک برای مردم فلسطین توسط ایران انجام گرفته که رهبران فلسطینی نیز بارها در مصاحبه های خود بر این مهم اذعان داشته اند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران همکاری و کمک خود را به فلسطین تا آزادی بیت المقدس و مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

به گزارش «انتخاب»، علی اکبر ولایتی در بخش پرسش و پاسخ سلسله نشست های ˈدر آستان کرامتˈ در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی افزود: ایران کمک های بسیار به فلسطین نموده و همگان به این مساله واقف هستند.

وی بیان کرد: تامین سلاح از فشنگ تا موشک برای مردم فلسطین توسط ایران انجام گرفته که رهبران فلسطینی نیز بارها در مصاحبه های خود بر این مهم اذعان داشته اند.

وی اظهار کرد: سخنگوی حماس در یکی از مصاحبه ها گفته است موشک ها را ایران در اختیار ما قرار داده و بدون کمک ایران امکان ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی میسر نبود.

اخبار سیاست خارجی - انتخاب