اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تالابی زیبا در اسپانیا / عکس



تالاب سبز رنگ و زیبای لانزاروته در یکی از جزایر قناری اسپانیا قرار دارد.

به گزارش توریسم، علت سبز رنگ بودن این تالاب اسیدی بودن آب و وجود جلبک های فراوان است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگو,تالاب

 

اخبار گوناگون - توریسم


ویدیو مرتبط :
عکس گرفتن رسمی تیم بارسلونا اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پارکی زیبا و رویایی در اسپانیا +عکس


در ادامه طبیعت گردی‌های خود این بار سری به پارکی زیبا در کشور اسپانیا خواهیم زد که منظره‌ی زیبای آن حتی از درون قاب تصویر نیز به انسان شادی و نشاط می‌بخشد. در این سفر نیز ما را همراهی کنید.

زومیت: در ادامه طبیعت گردی‌های خود این بار سری به پارکی زیبا در کشور اسپانیا خواهیم زد که منظره‌ی زیبای آن حتی از درون قاب تصویر نیز به انسان شادی و نشاط می‌بخشد. در این سفر نیز ما را همراهی کنید.

پارک طبیعی Gorbea، ایالات آلوا و ویزکایا (Alva-Vizcaya)، منطقه‌ی باسک، اسپانیا

این پارک طبیعی یک منطقه بزرگ و حفاظت شده به وسعت بیست هزار هکتار است در شمال اسپانیا که در اطراف کوهی به همین نام واقع شده است. اطراف این پارک توسط شهرهای متعددی از جمله بیلبائو احاطه شده و این پارک در اصل برای شهروندان خسته، حکم فضایی برای تجدید قوا و رسیدن مجدد به آرامش را دارد. به ویژه مقصد گردشگری مناسبی برای آن دسته از افراد است که دوست دارند مدتی شهر را ترک کرده و به دامن طبیعت پناه ببرند.

پارکی زیبا در کشور اسپانیا

پارکی زیبا در کشور اسپانیا

پارکی زیبا در کشور اسپانیا

همانگونه که گفتیم در قلب این پارک کوهی واقع شده که ارتفاع قله آن 1482 متر است و برای صعود از آن نیازی به هیچ گونه تجهیزات خاص نیست. به علاوه این پارک طبیعی دارای آبشار، مسیرهای پیاده‌روی، پوشش جنگلی انبوه و چشم اندازهای دل‌انگیز است، همچنین زیستگاه گونه‌های متعدد جانوری است.

پارکی زیبا در کشور اسپانیا

پارکی زیبا در کشور اسپانیا

در مجموع این پارک تصویری جادویی و زیبا خلق کرده که برای مدت‌ها در ذهن بیننده باقی خواهد ماند.

پارکی زیبا در کشور اسپانیا