اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه داماد قربانی درگیری باجناق‌ها بر سر گوساله



 اخبار حوادث - تازه داماد قربانی درگیری باجناق‌ها بر سر گوساله

  مرد جنایتکار که به خاطر درگیری بر سر گوساله، تازه داماد را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش قانون، صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی نورا... عزیزمحمدی برگزار شد.


در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: فرشاد متهم است در تاریخ 29 آذر سال 91 در جریان یک درگیری حامد را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده است. متهم به قتل پس از این جنایت متواری شد که ماموران 6 ماه بعد او را شناسایی و دستگیر کردند.

 

با توجه به نظریه پزشکی قانونی فیلم دوربین مداربسته کشتارگاه و اعترافات متهم برای فرشاد تقاضای مجازات قانونی را دارم. همچنین برای دو تن از متهمان دیگر پرونده به نام‌های حسین و محمد به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل کیفرخواست صادر شده که به اتهامات آنها در دادگاه عمومی‌رسیدگی خواهد شد.


در ادامه پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای دم در جایگاه حاضر شده و برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند.


مادر مقتول در شکایتش گفت: پسرم 21 روز بود که شیرینی خورده زنی به نام نرگس شده بود و قرار بود آنها با هم ازدواج کنند که قاتل پسرم را کشت. من از باجناق متهم نیز شکایت دارم. او پسرم را به محل جنایت برد و در قتل معاونت داشته است.


رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به فرشاد از او خواست به دفاع از خود بپردازد.


متهم نیز با رد اتهامش گفت: من چند سال قبل با نرگس آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم اما به خاطر دخالت‌های خانواده همسرم مجبور شدیم از یکدیگر جدا شویم. نرگس پس از جدا شدن از من با مقتول آشنا شده و قرار بود با هم ازدواج کنند. برخی تصور می‌کنند که من به خاطر این موضوع دست به قتل حامد زدم اما علت این جنایت اختلاف من و باجناق سابقم بر سر فروش گوساله بود. چند سال قبل من با مشکل مالی روبه‌رو شده و باجناقم چند گوساله به من قرض داد تا با آن سفارش مشتریانم را آماده کنم.

 

من هم خیلی زود مشکلاتم را حل کرده و گوساله‌ها را به او بازگرداندم. یک هفته قبل از جنایت باجناق سابقم با من تماس گرفت و گفت دچار مشکل مالی شده و حالا من باید به او گوساله قرض بدهم، ابتدا قبول کردم اما وقتی با همکارانم مشورت کردم متوجه شدم باجناق سابقم به نام حسین بدهی زیادی دارد و اگر به او گوساله قرض بدهم توان بازگرداندن آن را ندارد به همین خاطر تلفنی به او گفتم که از تصمیمم پشیمان شده ام.

 

حسین مرا تهدید کرد و گفت انتقام این کار را می‌گیرد. صبح روز حادثه پس از تمام شدن کارم قصد بازگشت به خانه را داشتم که حسین همراه حامد سد راهم شدند. حسین دوباره شروع به فحاشی کرد و ما با یکدیگر درگیر شدیم. از داخل ماشین کارد سلاخی را برداشته و چند ضربه به طرفش پرتاب کردم سپس حامد با یک شمشیر به طرفم حمله ور شد و ضربه ای به بازویم وارد کرد.

 

در حین درگیری تعادلمان را از دست دادیم و روی زمین افتادیم، وقتی بلند شدیم متوجه شدم کارد سلاخی در پای حامد فرو رفته است. من قصد کشتن او را نداشتم. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
 اخبار حوادث - قانون


ویدیو مرتبط :
نگهداری از یک گوساله دو سر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۸ دانش آموز آمریكایی قربانی درگیری پلیس با قاچاقچیان شدند



 

 

 

دانش آموزان آمریکایی

 

 

دپارتمان پلیس فدرال مكزیك در گزارشی از كشته شدن هشت دانش آموز در پی درگیری پلیس و قاچاقچیان در نواحی مركزی این كشور با آمریكا خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در گزارش دپارتمان پلیس فدرال مكزیك آمده است كه در پی درگیری نیروهای ویژه با قاچاقچیان در ایالت «سیوداد خوآرز» كه هم مرز با آمریكا است، هشت دانش آموز جان خود را از دست داده و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

«آرتورو ساندو وال» سخنگوی دپارتمان پلیس ایالت «سیوداد خوارز» در مكزیك در ادامه به خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادآور شد: این درگیری كه بین پلیس و باند قاچاقچی «لاتورس» در این ایالت رخ داد، باعث جان باختن هشت دانش آموز آمریكایی شد.

به گزارش ایسنا، این دانش آموزان بین ۱۵ تا ۱۶ سال سن داشتند و برای گشت و گذار به مكزیك آمده بودند..../خبرگزارى ایسنا