اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه ترین پیش‌ بینی از آینده اقتصادی ایران


واحد اطلاعات اکونومیست در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که از سال آینده رشد اقتصادی ایران روند صعودی به خود خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: واحد اطلاعات اکونومیست در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که از سال آینده رشد اقتصادی ایران روند صعودی به خود خواهد گرفت.

 واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه فوریه 2013 خود اعلام کرد که در سال جاری رشد تولید ناخالص داخلی واقعی ایران معادل منفی 1.3 درصد خواهد بود که نسبت به رشد منفی سه درصدی در سال گذشته بهبود نشان می‌دهد.

اکونومیست همچنین پیش‌بینی کرده است که رشد اقتصادی ایران در سال آینده به 0.8 درصد افزایش یابد.

در گزارش اکونومیست آمده است که در سال 1394 رشد اقتصادی ایران در سطح 1.5 درصد خواهد بود، حال آنکه این رشد در سال پس از آن یعنی 95 به دو درصد افزایش خواهد یافت.

واحد اطلاعات اکونومیست برای سال 1396 رشد اقتصادی 2.1 درصدی برای ایران پیش‌بینی کرده است.

اکونومیست مهمترین دلیل کاهش رشد اقتصادی ایران را تحریم‌های اعمال شده بر صنعت نفت و گاز ایران اعلام و عنوان کرده است که تورم بالا و کاهش تولید نفت از دیگر عوامل کاهش رشد اقتصادی ایران خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
پیش بینی آینده سینمای ایران از نگاه سینما گران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکونومیست پیش بینی کرد:رشد منفی اقتصاد ایران در سال آینده



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اکونومیست پیش بینی کرد:رشد منفی اقتصاد ایران در سال آینده میلادی

هفته نامه اکونومیست در شماره ویژه پایان سال از رشد منفی اقتصاد ایران خبر داده و تورم ایران را نیز بیش از بیست درصد برآورد کرده است.

هفته نامه اکونومیست در ویژه نامه پایان سال که با عنوان "جهان در سال 2013" منتشر می‏شود رشد اقتصادی ایران در سال 2013 میلادی را منفی 1.1 درصد پیش بینی کرده و همچنین درآمد سرانه اسمی ایران را 6970 دلار و درآمد سرانه ایران از منظر برابری قدرت خرید را 12900 دلار برآورد کرده است. طبق تخمین واحد تحقیقات اکونومیست، میزان تورم در ایران در سال آینده میلادی 21 درصد خواهد بود و کسری بودجه ایران نیز منفی 5.9 درصد تولید ناخالص داخل برآورد شده است./اقتصادایرانی