اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه‌ترین پیش‌بینی در رابطه با قیمت طلا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت طلا

اخبار اقتصادی - تازه‌ترین پیش‌بینی در رابطه با قیمت طلا

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قیمت طلا در بازارهای جهانی روند نزولی خود را ادامه خواهد داد. قیمت طلا در بازارهای جهانی بار دیگر با قیمتی کمتر از 1300 دلار برای هر اونس خبرسازی کرده است. 

به گزارش خبرآنلاین، قیمت طلا در حالی به زیر 1300 دلار رسیده که در نظر سنجی هفته گذشته کیتکو اکثریت کارشناسان پیش بینی کرده بودند قیمت این فلز گران بها در بازارهای جهانی کاهش پیدا خواهد کرد.
 
در تازه ترین نظر سنجی کیتکو که به پیش بینی قیمت طلا در هفته پیش رو پرداخته بار دیگر اکثریت کارشناسان شرکت کننده در این نظر سنجی به گزینه روند کاهشی قیمت طلا رای داده اند.
 
در نظرسنجی این هفته 24 نفر از 37 کارشناس ارشد اقتصادی و فعالان بازار طلا شرکت کرده اند که 12 نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که قیمت طلا طی روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد.
 
همچنین 8 نفر از کارشناسان نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و 4 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا هفته آینده با تغییر چندانی روبرو نخواهد شد. بر این اساس 50 درصد شرکت کنندگان در تازه ترین نظر سنجی در رابطه با قیمت طلا بر این باورند که قیمت این فلز گران بها کاهش پیدا خواهد کرد. این در حالی است که 33.3 درصد اعتقاد دارند قیمت طلا افزایش پیدا خواهد کرد. 
 
گفتنی است بر اساس گفته های برخی تحلیل گران بازار طلای جهانی مهمترین عامل موثر بر کاهش قیمت طلا در روزهای آینده انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا خواهد بود.
اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
پیش بینی قیمت های آتی طلا و سکه - بازاربورس دات کام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین پیش بینی در رابطه با قیمت طلای جهانی/ آینده قیمت طلا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت طلای جهانی

 

اخبار اقتصادی - تازه ترین پیش بینی در رابطه با قیمت طلای جهانی/ آینده قیمت طلا

اگر در پیش بینی هفته گذشته قیمت طلا در بازارهای جهانی کارشناسان دچار سردرگمی شده بودند در حال حاضر جملگی آنان از کاهش قیمت طلا در روزهای آینده خبر می دهند.

بر اساس تازه ترین پیش بینی صورت گرفته در رابطه با قیمت طلا در بازارهای جهانی ، کاهش قیمت در انتظار این فلز گران بها خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین براساس آنچه کارشناسان کیتکو در تازه ترین نظر سنجی این سایت اعلام کرده اند از 23  کارشناس 8 نفر  اعتقاد دارند که قیمت طلا در هفته جاری افزایش پیدا می کند که بر این اساس 34.8   درصد برای افزایش قیمت طلا سهم قائل شده اند.

در مقابل 12 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا طی روزهای آتی با کاهش روبرو خواهد شد تا گزینه کاهش قیمت طلا با سهمی معادل 52.2 درصد محتمل ترین گزینه برای آینده قیمت طلا باشد.

از سوی دیگر 3 نفر از کارشناسان نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا ثابت باقی خواهند ماند تا بر این اساس این گزینه 13 درصد رای را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است بر اساس آخرین تحولات قیمت طلا در بازارهای جهانی قیمت این فلز گران بها در پایان معاملات هفته ای که گذشت به کانال 1200 دلاری وارد شد و کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. 

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت طلای جهانی

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین