اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه‌ترین آمار مسکن مهر در کشور


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح جدیدترین وضعیت پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، گفت: حدود ۴۶۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور باقیمانده است.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح جدیدترین وضعیت پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، گفت: حدود ۴۶۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور باقیمانده است.

سیدمحمد پژمان با بیان این‌که پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به صورت تعاونی، تفاهمنامه سه جانبه و خودمالکی در حال احداث است، گفت: بر این اساس هم‌اکنون چهار هزار و 953 واحد مسکن مهر تعاونی‌ها به مرحله اتمام پی رسیده‌اند، ضمن این‌که 17 هزار و 740 واحد در مرحله اتمام اسکلت قرار دارند.

وی با بیان این‌که 23 هزار و 748 واحد به مرحله اتمام سقف رسیده‌اند تصریح کرد:‌34 هزار  و 66 واحد مسکن مهر تعاونی‌ها به مرحله اتمام سفتکاری رسیده و 88 هزار و 552 واحد نیز در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار دارند.

وی با بیان این‌که در مجموع 121 هزار و 130 واحد مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن باقیمانده است، تعداد واحدهای باقیمانده این طرح در تفاهمنامه‌های سه جانبه را 146 هزار و 251 واحد اعلام کرد و افزود: تعداد 3 هزار و 629 واحد مسکن مهر پروژه‌های تفاهمنامه سه جانبه به مرحله اتمام پی، 22 هزار و 274 واحد مرحله اتمام اسکلت، 27 هزار و 766 واحد به مرحله اتمام سقف، 43 هزار و 757 واحد به مرحله اتمام سفتکاری و 89 هزار و 614 واحد به مرحله اتمام ناز‌کاری رسیده‌اند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به این‌که 4 هزار و 221 واحد مسکن مهر پروژه‌های خودمالکین به مرحله اتمام پی رسیده است، گفت:‌ 24 هزار و 48 واحد به مرحله اتمام اسکلت، 30 هزار و 289 واحد به مرحله اتمام سقف، و 45 هزا رو 212 واحد به کرحله اتما مسفتکاری رسیده‌ است.

پژمان با بیان این‌که 101 هزارو 8 واحد مسکن مهر خودمالکی به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده است، افزود:‌ تعداد 191 هزار و 755 واحد مسکن مهر خودمالکی باقیمانده است.

وی با بیان این‌که در مجموع 459 هزار و 136 واحد مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت باقیمانده است، یادآور شد: در مجموع تعداد 12 هزار و 803 واحد مسکن مهر تعاونی، تفاهمنامه سه جانبه و خودمالکی به مرحله اتمام پی، 64 هزار و 62 واحد به مرحله اتمام اسکلت، 81 هزار و 803 واحد به مرحله اتمام سقف، 123 هزار و 35 واحد به مرحله اتمام سفتکاری و 279 هزار و 144 واحد به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده‌اند.


ویدیو مرتبط :
پروژه های رها شده مسکن مهر در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با حضور رییس‌جمهور انجام شد؛افتتاح اولین پروژه ویلایی مسکن مهر کشور در استان فارس



 

 

با حضور رییس‌جمهور انجام شد؛افتتاح اولین پروژه ویلایی مسکن مهر کشور در استان فارس

 

همزمان با افتتاح ۱۷ هزار و ۶۴۵ واحد مسکن مهر استان فارس با حضور رییس جمهور، اولین پروژه مسکن مهر کشور که به صورت ویلایی احداث شده است در شهر اوز لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود احمدی نژاد که صبح امروز (دوشنبه) به منظور افتتاح همزمان ۱۷ هزار و ۶۴۵ واحد مسکن مهر به لارستان فارس سفر کرده است، پس از بازدید از بخش های مختلف اولین پروژه ویلایی مسکن مهر در شهر اوز لارستان که در قالب ۶۰۸ واحد احداث شده است، کلید ۳ خانه این پروژه را به صورت نمادین به مالکین آن ها تحویل کرد.

رییس جمهور که در ابتدای ورود مورد استقبال امام جمعه استان، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفته بود، مورد استقبال و حمایت جمع زیادی از مردمی قرار گرفت که در مسیر عزیمت او از فرودگاه لارستان تا شهر اوز تجمع کرده بودند و با شعارهایی نظیر "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" ورود دکتر احمدی نژاد را خوش آمد می گفتند. همچنین مردم شهر اوز نیز با شعارهای "صل علی محمد یاور رهبر آمد" و "صل علی محمد بوی رجایی آمد" حضور رییس جمهور در شهر خود را خوش آمد گفتند.

واحدهای پروژه ۶۰۸ واحدی مسكن مهر اوز لارستان كه برای نخستین بار در كشور به صورت ویلایی احداث شده است به صورت دو طبقه و به متراژ ۱۰۵ متر مربع ساخته شده اند.

برای احداث هر واحد مسکونی در این پروژه ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان ۱۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی و ۲۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

شهر اوز مركز بخش اوز از توابع شهرستان لارستان است كه در فاصله ۳۴۰ كیلومتری جنوب شرقی شیراز و ۴۰ كیلومتری شمال غربی شهر لار قرار دارد. شهرستان لارستان به مركزیت لار در فاصله ۳۷۸ كیلومتری جنوب شیراز، واقع شده است...... /خبرگزارى ایسنا