اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S7 لو رفت


به‌تازگی اطلاعات جدیدی در وب منتشر شده که بر اساس آن، تاریخ عرضه گلکسی اس7 لو رفته و مشخص شده است که این محصول قرار است تا در تاریخ بیست و یکم اسفندماه جاری (برابر با 11 ماه مارس) روانه بازار مصرف شود.

وب‌سایت گویا آی تی: به‌تازگی اطلاعات جدیدی در وب منتشر شده که بر اساس آن، تاریخ عرضه گلکسی اس7 لو رفته و مشخص شده است که این محصول قرار است تا در تاریخ بیست و یکم اسفندماه جاری (برابر با 11 ماه مارس) روانه بازار مصرف شود.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S7 لو رفت: جمعه، 21 اسفند

اطلاعات فاش شده درباره این محصول، نشان از یک غول تمام‌عیار دارند. بر اساس این اطلاعات قرار است تا گلکسی اس7 دارای پردازنده‌ای نیرومند از شرکت کوالکام باشد که این پردازنده اسنپ دراگون 820 خواهد بود و یا این‌که پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 8 بر روی این مدل مشاهده خواهد شد. حافظه پردازشی این همراه هوشمند برابر با 4 گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن نیز 32 یا 64 گیگابایت اعلام‌شده است که البته می‌توان آن را با کمک کارت‌های میکرو اس‌دی افزایش داد.

ازنظر نرم‌افزاری گفته می‌شود که این همراه هوشمند دارای امکانات ویژه و منحصربه‌فردی خواهد بود که شامل صفحه‌نمایش دارای حسگر ویژه فشار نیز است. این سیستم درست مشابه با سیستم لمس سه‌بعدی اپل عمل خواهد کرد و به همین دلیل نیز می‌توان به کاربری خوب آن امیدوار بود.


ویدیو مرتبط :
بررسی مقاومت گوشی های سامسونگ گلکسی S7 اکتیو و گلکسی S7 در مقابل زمین خوردگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر لو رفته از گلکسی اس ۴ سامسونگ با مشخصات فنی اش را ببینید



گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

تصویر لو رفته از گلکسی اس ۴ سامسونگ با مشخصات فنی اش را ببینید

گلکسی اس ۴ سامسونگ - دو ماه قبل اعلام شد (گلکسی اس 4) سامسونگ ممکن است در نمایشگاه CES لاس وگاس گلکسی اس 4 خود را معرفی کند و حالا با این تصویر لو رفته یک گام به تحقق این پیش بینی نزدیک شده ایم.
 پردازنده 4 هسته ای 2 گیگاهرتزی، گرافیک Mali-T658، دو گیگ رم، رزولوشن 1920 در 1080، دوربین 13 مگاپیکسلی و آندروید 4.2.1 ویژگی های این اسمارتفون نیامده سامسونگ است.
مطابق این شایعات سامسونگ در نمایشگاه CES هفته آینده لاس وگاس، آنرا معرفی خواهد کرد.

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

منبع:khabaronline.ir