اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاریخ عرضه‌ بازی بسیار زیبای Unravel


بازی Unravel در تاریخ 20 بهمن ماه با قیمت 19.99 دلار راهی بازار می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت «الکترونیک آرتز»(EA) اعلام کرد که بازی Unravel در تاریخ 20 بهمن ماه با قیمت 19.99 دلار برای پلتفرم‌های کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن‌4 عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی بازی بسیار زیبای Unravel مشخص شد

بازی Unravel برای اولین‌بار در E3 سال 2015 به نمایش درآمد و مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی از کاموا تشکیل شده و بازی‌کننده‌ها باید کنترل آن را در شرایط مختلف به‌دست بگیرند. شخصیت اصلی در دنیای این عنوان بسیار کوچک است و روند بازی و بسیاری از معماها هم بر پایه‌‌ی همین موضوع طراحی شده‌اند. داستان بازی Unravel در سرزمین‌های شمال اسکاندیناوی رخ می‌دهد و بازی‌کننده‌ها با محیط‌های متفاوتی در این عنوان مواجه می‌شوند.

بازی Unravel توسط استودیوی سوئدی Coldwood ساخته شده است. سازندگان بازی می‌گویند این عنوان که در سبک سکوبازی با المان‌های معمایی ساخته شده، می‌تواند بازی‌کننده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. «مارتین ساهلین» (Martin Sahlin) سازنده‌‌ی این بازی می‌گوید:”این عنوان عشق و رابطه میان انسان‌ها را به نمایش در می‌آورد."

در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

تاریخ عرضه‌ی بازی بسیار زیبای Unravel مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی بازی بسیار زیبای Unravel مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی بازی بسیار زیبای Unravel مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی بازی بسیار زیبای Unravel مشخص شد


ویدیو مرتبط :
تریلر معرفی بازی زیبای Unravel

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین بازی های رایانه ای تاریخ


بررسی موفق ترین بازی رایانه ای که در طول چند دهه گذشته بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده اند.