اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاریخ عرضه‌ی Doom مشخص شد


بازی Doom در روز 24 اردیبهشت سال 1395 عرضه خواهد شد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت بازی‌سازی بتسدا، تهیه‌کننده‌ی مجموعه Doom، تاریخ انتشار قسمت جدید این بازی را مشخص کرده است. شماره‌ی جدید این بازی که Doom نام دارد و هیچ کلمه و شماره‌ی اضافی را در اسم‌اش به یدک نمی‌کشد، قرار است در روز سیزدهم می سال جاری میلادی، روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تاریخ عرضه‌ی Doom مشخص شد

بازی قرار است در دو نسخه‌ی معمولی و کلکسیونی عرضه شود. نسخه‌ی کلکسیونی بازی 120 دلار قیمت‌گذاری شده است و مجسمه‌ای از یکی از هیولاهای Doom را به همراه دارد. این نسخه‌ی کلکسیونی هم‌چنین در یک قاب فلزی عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی Doom مشخص شد
مجمسه‌ی نخسه‌ی کلکسیونی بازی، یک هیولای Revenant دوازده اینچی (30 سانتی‌متری) دارد.


شماره‌ی جدید Doom قرار است بر خلاف قسمت سوم که بسیار تیره و تاریک بود، به ریشه‌های این مجموعه باز گردد و مثل Doom یا Doom 2، استایلی کمیک به خود بگیرد. در کنار بخش تک‌نفره‌ی بازی که مثل همیشه در مریخ و بخش‌هایی از جهنم اتفاق می‌افتد، بخش چند نفره‌ی بزرگی هم در Doom جدید قرار دارد که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد مراحل و نقشه‌هایی برای خود بسازند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

بتسدا گفته است که اگر بازی را پیش‌خرید کنید، زره‌ها و اسلحه‌هایی مختص بخش چند نفره دریافت خواهید کرد.

می‌توانید در ادامه، عکس روی جلد Doom را ببینید.

تاریخ عرضه‌ی Doom مشخص شد

اگر می‌خواهید تریلر و تصاویر بیشتری از بازی ببینید، به پیش‌نمایش Doom در دیجی‌کالا مگ سر بزنید. در روز سیزدهم می (24 اردیبهشت 1395) به دنبال خرید بازی باشید.


ویدیو مرتبط :
تاریخ عرضه Halo 5: Guardians مشخص شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریخ عرضه‌ گوشی P9 هواوی مشخص شد


اکانت توییتر Evleaks@ در پستی به این موضوع اشاره کرد که گوشی P9 شرکت هواوی در تاریخ ۱۸ فروردین ماه (۶ آوریل) راهی بازار می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اکانت توییتر Evleaks@ در پستی به این موضوع اشاره کرد که گوشی P9 شرکت هواوی در تاریخ ۱۸ فروردین ماه (۶ آوریل) راهی بازار می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی گوشی P9 شرکت هواوی مشخص شد

«ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر با عنوان Evleaks@ شناخته می‌شود به این موضوع اشاره کرد که گوشی P9 در چهار مدل مختلف و در تاریخ ۱۸ فروردین ماه راهی بازار می‌شود. البته احتمال دارد که این گوشی‌ها در تاریخ ۱۹ اسفند ماه به شکل رسمی معرفی شوند.

با توجه به شایعات، شرکت هواوی قصد دارد گوشی جدید خودش را در مدل‌هایی با نام‌های P9 ،P9 Max ،P9 Lite و یک مدل Special Enhanced عرضه کند. هر دو مدل P9 Max و Special Enhanced از تراشه‌ی Kirin 955 بهره می‌برند. گوشی P9 با تراشه‌ی Kirin 950 و P9 Lite هم با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که گوشی P9 با قیمت ۴۷۳ دلار و مدل Special Enhanced هم با قیمت ۵۶۵ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد گوشی P9 Max هم نزدیک به ۶۲۷ دلار قیمت خواهد داشت.

شرکت هواوی در سال ۲۰۱۵ عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داد و توانست گوشی نکسوس 6P‌ را برای گوگل بسازد که در کشور آمریکا هم عرضه شد. فروش محصولات این شرکت بسیار بالا بوده و به همین دلیل این شرکت به عنوان سومین تولید کننده‌ی بزرگ تلفن همراه هوشمند در دنیا شناخته می‌شود. همچنین «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل این شرکت در صحبت‌هایی گفته که قصد دارد در سال‌های آینده به شکل جدی‌تری وارد بازار آمریکا شود.

تاریخ عرضه‌ی گوشی P9 شرکت هواوی مشخص شد
تصویر لو رفته از گوشی P9‌‌‌‌‌


شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی P9 Lite از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود. گوشی P9 یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد که از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند تنها ۶٫۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد. مدل Special Enhanced این گوشی هم ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت.

گوشی P9 Max از یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت رم بهره برخوردار است. همه این گوشی‌ها از ساختار دوربین دوتایی در پشت بهره می‌برند و به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده‌اند.