اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاخیر 5 ساعته در پرواز تهران - بوشهر


تاخیر پنج ساعته پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به بوشهر موجب شده که مسافران این پرواز در فرودگاه مهرآباد سرگردان باشند.

خبرگزاری ایرنا: تاخیر پنج ساعته پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به بوشهر موجب شده که مسافران این پرواز در فرودگاه مهرآباد سرگردان باشند.

فرامرزی از مسافران این پرواز گفت: پرواز شماره 3914 تهران به بوشهر از خطوط هوایی آسمان قرار بود ساعت 20 انجام شود اما این پرواز بر اساس اعلام مسوولان فرودگاه انجام نشد.

وی یادآور شد: براساس آنچه مسوولان اعلام کرده اند این پرواز قرار است ساعت یک بامداد جمعه انجام شود که البته این امر هم هنوز مشخص نیست.

مسافر پرواز تهران به بوشهر ادامه داد: مسوولان می گویند هواپیمای مورد نظر که قرار بوده مسافران را به بوشهر برساند به دلیل پرواز به محلی دیگر زمین گیر شده و با تاخیر به تهران می رسد.

فرامرزی تاکید کرد: مسافران با این توضیحات قانع نشدند و درخواست جمعی ما این است که هواپیمایی آسمان به جای فکر کردن به منافع مالی، هواپیمایی را در اختیار ما قرار داده و به 170 مسافر این پرواز احترام بگذارد.

مسوولان پرواز آسمان در پیگیری های خبرنگار ایرنا اعلام کردند که هواپیمای مورد نظر که قرار بوده مسافران بوشهری را از تهران به این شهر انتقال دهد با تاخیر به فرودگاه مهرآباد می رسد و این پرواز ساعت یک و چهل و پنج دقیقه بامداد جمعه انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
تاخیر ۱۷ ساعته در پرواز نجف- تهران و اعتراض مسافران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاخیر 5 ساعته پرواز تهران - بوشهر


پرواز امروز صبح تهران - بوشهر هواپیمایی ایران ایر با بیش از 5 ساعت تاخیر هنوز انجام نشده است و نمایندگان این ایرلاین در فرودگاه مهرآباد هم به نحوی شایسته پاسخگوی سئوالات مسافران در این باره نیستند.

خبرگزاری مهر: پرواز امروز صبح تهران - بوشهر هواپیمایی ایران ایر با بیش از 5 ساعت تاخیر هنوز انجام نشده است و نمایندگان این ایرلاین در فرودگاه مهرآباد هم به نحوی شایسته پاسخگوی سئوالات مسافران در این باره نیستند.

صبح امروز چهارشنبه ساعت 6 صبح زمان پرواز تهران به بوشهر هواپیمایی ایران ایر بود که این پرواز تاکنون انجام نشده و موجب سرگردانی و اعتراض مسافران در فرودگاه مهرآباد شده است.

براین اساس، در ابتدا به مسافران اعلام شده که به دلیل مه غلیظ در فرودگاه بوشهر امکان پرواز وجود ندارد اما پس از مدتی نقص فنی را دلیل تاخیر در پرواز اعلام کردند که همین موضوع موجب اعتراض مسافران شده است.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، در هفته گذشته بارها پرواز بوشهر کنسل شده است اما نمایندگان شرکت هواپیمایی حاضر به پاسخگویی درست به مسافران نیستند. ظاهرا پرواز روز گذشته این شرکت هم به بوشهر انجام نشد و مسافران برای امروز بلیت را خریداری کرده بودند که به نظر می رسد امروز هم پرواز با مشکل روبرو است.