اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاخیر 14 ساعته در پرواز کوالالامپور - تهران!


مسافران ورودی و خروجی پرواز 'آی.آر815 ' تهران – کوالالامپور شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با تاخیر 14 ساعته روبرو شدند.

خبرگزاری ایرنا: مسافران ورودی و خروجی پرواز 'آی.آر815 ' تهران – کوالالامپور شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با تاخیر 14 ساعته روبرو شدند.

 این پرواز پس از 14 ساعت تاخیر حدود ساعت سه و 20 دقیقه بامداد امروز به وقت مالزی فرودگاه بین المللی کوالالامپور را به مقصد تهران ترک کرد.

'امیر رضا عمرانی' رئیس دفتر هما در کوالالامپور گفت که این پرواز به دلیل نقص فنی از تهران با تاخیر مواجه شد و به همین دلیل پرواز برگشت مسافران نیز با تاخیر همراه شد.

وی اعلام کرد بیش از 230 مسافر این پرواز که قرار بود حدود ساعت 13 روز چهارشنبه از کوالالامپور عازم تهران شوند به دلیل تاخیر در پرواز با اتوبوس به هتل منتقل و تا زمان پرواز در هتل اقامت داشتند.

عمرانی گفت که در مدت اقامت این مسافران در هتل از این مسافران پذیرایی شد.

وی افزود با توجه به پیش بینی ها در مورد مدت زمان تاخیر پرواز از مقصد تهران، هماهنگی جهت اسکان مسافران انجام شد.

پرواز آی.آر 814 قرار بود ساعت 21 و 20 دقیقه سه شنبه شب فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به مقصد کوالالامپور ترک کند که به دلیل نقص فنی این پرواز با 14 ساعت تاخیر انجام شد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای شنبه و چهارشنبه از کوالالامپور به مقصد تهران پرواز دارد.


ویدیو مرتبط :
تاخیر ۱۷ ساعته در پرواز نجف- تهران و اعتراض مسافران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاخیر 14 ساعته در پرواز تهران - استانبول


هواپیمای پرواز تهران به استانبول که مربوط به شرکت هواپیمایی تابان می شد بعداز ۱۴ساعت تاخیر بالاخره پرواز کرد.

خبرآنلاین: هواپیمای پرواز تهران به استانبول که مربوط به شرکت هواپیمایی تابان می شد بعداز ۱۴ساعت تاخیر بالاخره پرواز کرد.

مسافران پرواز hh6371 هواپیمایی ماهان که روی بلیط هایشان ساعت ۲۳:۵ساعت پرواز قید شده بود دقایقی قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شدند اما در ابتدا با تاخیری ۲ساعت و نیمه مواجه شدند. مسافران به امید اینکه پرواز بعد از ۲ساعت انجام خواهد گرفت و به سمت استانبول حرکت خواهند کرد در فرودگاه به انتظار می نشینند. اما هواپیما ساعت ۱:۳۰هم به پرواز در نمی آید تا ساعت بعدی پرواز ساعت ۷در نظر گرفته شود.

پرواز ساعت ۷نیز به تاخیر افتاده و به ساعت ۱۰منتقل می شود. تا به اینجا ۱۲ساعت انتظار در فضای فرودگاه به جای سفر استانبول نصیب مسافران این پرواز شده بود. مسافران که از عقب افتادن های متعدد پرواز کلافه شده بودند باز به آنها اعلام شد که پرواز با یک ساعت و نیم تاخیر یعنی ساعت ۱۱.۳۰انجام می شود.

یکی از مسافران که بعد از تحمل ساعت های انتظار در فرودگاه عطای سفر را به لقای آن بخشید در مورد این انتظار می گوید: شب گذشته دو پرواز تهران به استانبول وجود داشت. علاوه بر پرواز ما که ساعت ۲۳:۰۵ باید بلند می شد مسافران پرواز دیگری نیز که ساعت بلند شدن آن ۲:۳۰بود در فرودگاه حضور داشتند. که به دلیل کنسل شدن پرواز آنها عده ای از آنها هم به صف انتظار ما پیوستند. در مجموع ۲۴۰نفر مسافر وجود داشتند. که در آخر با توجه به هواپیمایی که برای ما در نظر گرفتند اعلام کردند ۴۰مسافر اضافه است. ما هم که از وضعیت انتظار در فرودگاه واقعا خسته شده بودیم و یک شب را در آنجا سپری کرده بودیم پول خود را از تور پس گرفته و به خانه برگشتیم. دیگر در کل فرودگاه انگشت نما شده بودیم.

این در حالی است که هیچ مسوولی در مورد تاخیرهای این پرواز در برابر اعتراض های وسیع مسافران پاسخگو نبوده است.

از طرف دیگر مسافران منتظر در فرودگاه استانبول به امید پرواز ساعت ۲:۳۰ به این فرودگاه آمده بودند که به دلیل نبود پروازی از تهران به سمت استانبول آنها نیز در فرودگاه مانده بودند. یکی از مسافران که از بی مسوولیتی شرکت هواپیمایی شاکی بود و نگران از اینکه هیچ اطلاع رسانی به آنها نشده است به خبرآنلاین گفت: مرتب ساعت های مختلفی را برای پرواز ما اعلام کردند که هیچ کدام انجام نشده است. مساله مهم اینجاست که هیچکس درمورد اینکه چرا ما این همه معطل شده ایم توضیحی نمی دهد و نمی دانیم در آخر پرواز انجام خواهد شد یا نه. به همین دلیل باید در فرودگاه منتظر بمانیم تا علامتی روی تابلوها نشانی از پرواز ما داشته باشد.

پس از پیگیری های خبرآنلاین از اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) مشخص شد که هواپیما بالاخره بعد از ۱۴ساعت تاخیر از تهران به سمت استانبول پرواز کرده است.

گفتنی است در روزهای گذشته چند مورد تاخیر در پروازهای داخلی و خارجی اتفاق افتاده است که این تاخیر ۱۴ ساعته، به نوعی رکورد این تاخیرها را زده است.