اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاثیر تعداد زنان بر دست و دل بازی مردان


در یک پژوهش مشخص شد که وقتی تعداد زنانی که در اطراف یک مرد زندگی می کنند کمتر است، آن مرد تمایل بیشتری به خریدن هدایا یا صرف هزینه بیشتر برای خرید حلقه نامزدی دارد،

 
 
 
 
صبح بخیر: در یک پژوهش مشخص شد که وقتی تعداد زنانی که در اطراف یک مرد زندگی می کنند کمتر است، آن مرد تمایل بیشتری به خریدن هدایا یا صرف هزینه بیشتر برای خرید حلقه نامزدی دارد، و بدین ترتیب می توان گفت نسبت زنان به مردان تاثیر بسیار عمیقی بر رفتار انسان ها خواهد داشت.

محققان دانشگاه مینسوتا بیش از 600 نفر را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که وقتی به دانشجویان پسر گفته می شود که تعداد دختران دانشکده کمتر است، آنها به پرداخت هزینه بیشتر برای ولنتاین یا خرید حلقه نامزدی تمایل بیشتری نشان می دهند.



روانشناسان می گویند تعداد جمعیت جنس مخالف ناخودآگاه بر رفتارهای ما تاثیر می گذارد. جالب اینکه این افراد هرگز نمی دانستند که دانشی که نسبت به تعداد نفرات جنس مخالف دارند بر رفتارشان اثر گذاشته است.

در آزمایش دوم، محققان 143 شهر آمریکایی را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیدند که مردان شهرهایی که تعداد زنانشان کمتر است، نسبت به مردان شهرهای دیگر، 42 درصد بیشتر خرج می کنند. اما هزینه هایی که زنان صرف می کردند هیچ ربطی به تعداد مردان نداشت، اگرچه آگاهی از کمبود مردان بر تصمیم گیری های شغلی زنان اثر می گذاشت و آنها را به یافتن شغل های پردرآمدتر متمایل می کرد.


ویدیو مرتبط :
‫تاثیر حجامت بر رفع مشکل باروری مردان و بارداری زنان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دست و دل بازی كارمندان خطاكار با پول دزدی



 

 

 

فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن ۲۰ باند قاچاق موادمخدر و كشف ۵ / ۲ تن انواع موادمخدر، دستگیری ۲ كلاهبردار و ۳ سارق اینترنتی در استان البرز در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش «جام جم»، سردار علیرضا اكبرشاهی، فرمانده انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران از دستگیری ۱۵ هزار و ۷۶۲ قاچاقچی و متلاشی شدن ۲۰ باند تهیه و توزیع مواد در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ماموران ۵ / ۲ تن انواع موادمخدر را از قاچاقچیان كشف و ضبط كرده اند و از ۱۵ هزار و ۷۶۲ متهم بازداشت شده، ۶۰۳ نفر از آنها قاچاقچی، ۷ هزار و ۷۰۳ نفر توزیع كننده و ۸۵۸ نفر نیز در زمینه نگهداری موادمخدر فعالیت داشتند، كه از این افراد ۴ قبضه سلاح و ۷۹ دستگاه انواع خودروهای مختلف توقیف شده است.

سردار اكبرشاهی افزود: ماموران اداره مبارزه با موادمخدر در ۲۰ روز گذشته موفق به دستگیری تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای شدند كه در قالب ۵ باند فعالیت می كردند و از این متهمان یك تن انواع موادمخدر به همراه ۸ دستگاه خودرو كشف شده است. وی افزود: طی چند روز گذشته ماموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری ۲۸ سارق منازل و اماكن شدند و در این رابطه ۴۳ فقره سرقت كشف شده است.

دستگیری ۲ كلاهبردار

سردار اكبرشاهی با اشاره به دستگیری ۲ مرد كلاهبردار گفت: اوایل مهرماه مردی با حضور در پلیس آگاهی استان البرز از ۲ مرد به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

در پی این شكایت و تحقیق از شاكی معلوم شد، او قصد دریافت وام از بانك را داشته كه موفق نشده تا این كه در جریان مراجعات متعدد به بانك با مردی آشنا شده كه خود را مامور اطلاعات معرفی می كرده است. فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در تحقیق بعدی از شاكی معلوم شد، فرد مامورنما مدعی بوده با یكی از دوستانش یك شركت بازرگانی را اداره می كند و در پی ارتباط هایی كه با مسوولان بانك ها دارد، می تواند وام ۳۰ میلیون تومانی با بهره پایین را در مدت ۱۰ روز به وی تحویل دهد. وی افزود: شاكی به گمان این كه گفته های مامور قلابی و همدستش صحت دارد، ۸ میلیون تومان به وی پرداخت كرده بود و فرد شاكی چند روز دیگر یك نامه اداری مبنی بر این كه با وام شما موافقت شده از طریق پست تحویل می گیرد، اما وقتی به بانك مراجعه می كند و متوجه جعلی بودن نامه می شود، به متهمان ظنین شده و از آنها شكایت می كند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح كرد: وقتی ماموران انتظامی به محل شركت مامور قلابی رفتند، معلوم شد او و همدستش آنجا را تخلیه كرده و با تحویل به صاحبخانه متواری شده اند. در حالی كه جستجوها برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت، ۹ شهروند دیگر نیز با حضور در مركز پلیس شكایت های مشابهی را ارائه كردند. در بررسی از سامانه پلیس معلوم شد تصویر یكی از متهمان فراری با یك كلاهبردار سابقه دار به نام فریدون مطابقت دارد كه پاتوق های او زیر نظر گرفته شد و ۲ روز پیش این متهم در یكی از محله های كرج دستگیر و با اعتراف وی همدسش نیز به دام افتاد.

دستگیری سارقان اینترنتی

فرمانده انتظامی استان البرز در رابطه با دستگیری ۳ كارمند خطاكار كه ۴۲ میلیون تومان پول از حساب یكی از مشتریان محل كارشان سرقت كرده بودند، خبر داد و گفت: رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شكایت مردی مبنی بر سرقت پول های حساب بانكی اش در دستور كار ماموران فتای پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.ماموران با تحقیق در این زمینه متوجه شدند پول های شاكی از طریق اینترنت به حساب ۳ مرد كه در یك شركت خصوصی كار می كنند، واریز شده است. وی افزود: ماموران باحضور در محل كار متهمان، آنها را دستگیر كردند.

در بازجویی از این متهمان معلوم شد آنها در یك شركت فروش فرآورده های سوختی فعالیت می كنند و شاكی نیز یكی از مشتریان آنها بوده و یك روز با سوءاستفاده از بی سوادی وی، شماره رمز كارت بانك او را به دست آورده اند و ۴۲ میلیون تومان پول وی را دزدیده اند. اكبرشاهی تصریح كرد: در مرحله بعدی تحقیقات از متهمان معلوم شد آنها با ۲۷ میلیون تومان از پول های دزدی خودروهای مدل بالا، ۳ دستگاه لپ تاپ و ۱۰ گوشی تلفن همراه خریده اند و بقیه پول ها را به دوستان و اقوام خود قرض داده اند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین