اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاثیر انتخابات بر حل مشکلات مالی تلویزیون


مسعود بهبهانی‌نیا که پس از مجموعه «کیمیا» مدتی است مشغول نگارش یک سریال تاریخی جدید است، تولید این مجموعه در سال آینده را منوط به حل مشکلات مالی سازمان صداوسیما دانست. او ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخابات اخیر، اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

خبرگزاری ایسنا: مسعود بهبهانی‌نیا که پس از مجموعه «کیمیا» مدتی است مشغول نگارش یک سریال تاریخی جدید است، تولید این مجموعه در سال آینده را منوط به حل مشکلات مالی سازمان صداوسیما دانست. او ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخابات اخیر، اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

این نویسنده درباره‌ی نگارش سریال تاریخی «صبح نزدیک است» که قرار است در 30 قسمت ساخته شود،‌ گفت: طراحی اولیه این مجموعه انجام شد و اکنون مشغول نگارش سناریو هستیم. قسمت‌های پایانی فصل اول به‌زودی نگارشش به پایان می‌رسد و فصل دوم را آغاز می‌کنیم. این مجموعه قرار است در سه فصل روایت شود که فصل اول مربوط به سال 1332 می‌شود.

وی توضیح داد: همه چیز به بودجه و حل شدن مساله مالی سازمان صداوسیما بستگی دارد که آیا این مشکلات مالی حل می‌شود یا خیر. اگر این گره باز شود خیلی از اتفاقات ممکن است بیفتد. امیدوارم با انتخابات اخیر مجلس خبرگان و شورای اسلامی اتفاقات اقتصادی خوبی بیفتد تا بتوانیم گذشته‌مان را جبران کنیم.

بهبهانی‌نیا سپس درباره‌ی تولید سریال تاریخی «صبح نزدیک است» تاکید کرد که برای تولید عجله‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای پایان نگارش این سریال عجله‌ای نداریم؛ چراکه در حال حاضر دورنمایی برای تولید این سریال نداریم. پیش از این قرار بود این سریال برای تابستان 95 ساخته شود اما تا زمانی که بودجه نباشد سرعت و شتاب هم نخواهد بود، بنابراین با آرامش و تمرکز بیشتری متن این سریال را نگارش می‌کنیم تا به موقع در زمان خود تولید شود.

نویسنده سریال‌های «خاک سرخ»، «نرگس» و «ترانه مادری» در پایان درباره‌ی قصه سریال تاریخی «صبح نزدیک است» گفت: قصه «صبح نزدیک است» خانوادگی است ولی در بستر تاریخ، ما زندگی خانوادگی یکسری شخصیت‌ها را روایت می‌کنیم که برایشان اتفاقات تاریخی پیش می‌آید.


ویدیو مرتبط :
قوانین کنترل مالی نامزدهای انتخابات؛ محکومین اقتصادی حق کمک مالی ندارند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان پس از راه ندادن هدایتی به پرسپولیس: پروین نگران نباشد مشکلات مالی را حل می‌کنیم



باشگاه پرسپولیس , محمد رویانیان , وزیر ورزش و جوانان

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «می‌دانم پروین دلش برای پرسپولیس می‌سوزد اما به ایشان می‌گویم که نگران مشکل مالی نباشد چون آن را حل می‌کنیم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان در خصوص شایعه مشکلاتش با علی پروین اظهار داشت: «نظر پروین برای من محترم است و هیچ وقت پروین را رها نمی‌کنم. از وی سپاسگزارم که دلش برای پرسپولیس می‌تپد اما نباید در خصوص مالی پرسپولیس نگران باشد، چرا که مشکل را حل می کنیم.»

رویانیان در خصوص بازگشت هدایتی به پرسپولیس گفت: «می‌دانم عاشق پرسپولیس است و مثل همه بزرگان و پرسپولیس برای من محترم است، اما در صورتی که ما بخواهیم عضو جدیدی به باشگاه اضافه کنیم باید مراحل خودش را طی کند چون قوانین و راهکار خودش را دارد. در این باره باید وزیر ورزش و جوانان نظرش را بدهد و سپس درباره آن بحث کرد.»

وی در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: «تیم ملی کشورمان فردا بازی تشریفاتی مقابل قطر دارد اما چشم‌انتظار پرچم‌های سه رنگ ایران در ورزشگاه است، چشم انتظار هوادارانی که باید بیایند و تیم ملی را تشویق کنند تا در مرحله دوم برای راه‌یابی به جام جهانی بچه‌ها روحیه داشته باشند. من از همه هواداران قرمز و آبی می‌خواهم که حضور پر رنگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا به یک پیروزی شیرین مقابل قطری‌ها برسیم. بچه‌های ملی‌پوش ما استحقاق حمایت و موفقیت را دارند.»