اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاثیر اختلاف قد بر زندگی زناشویی


اختلاف قد بین زن و شوهر‌ها نه تنها یک عامل منفی نیست بلکه می‌تواند ضامن بقای ازدواج شاد و طولانی مدت باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: اختلاف قد بین زن و شوهر‌ها نه تنها یک عامل منفی نیست بلکه می‌تواند ضامن بقای ازدواج شاد و طولانی مدت باشد.

کارشناسان دریافته‌اند یکی از راهکارهای دستیابی به یک زندگی مشترک بین زن و مرد اختلاف قد آنها است.  
 
بر اساس جدیدترین تحقیقات محققان کشور کره جنوبی بر روی 7850 زن این نتیجه بدست آمده است که زن و شوهر‌هایی که در آنها شوهر قد بلندی دارد و تفاوت قد محسوسی بین زن و مرد وجود دارد، شانس دستیابی به زندگی مشترک شاد بالاتر بوده است.
 
گفتنی است،‌این نتایج حاصل تحقیقات محققان دانشگاه Konkuk کشور کره جنوبی است.
 
کارشناسان اعتقاد دارند، هرچه قد مرد بلندتر باشد میزان قدرت باروری بیشتر و میزان احترام بین زوجین و حس حمایت و دلسوزی در آنها بیشتر می‌شود.
 
کارشناسان سایر علائق مشترک و پارامترها بین زوجین از جمله علاقه به مواد غذایی مختلف و انواع ذائقه‌ها را بررسی کرده و دریافته‌اند تفاوت قد بین زن و مرد یکی از فاکتورهای اساسی دستیابی به خوشبختی و تفاهم‌ در زندگی است.  
 
کارشناسان همچنین دریافته‌اند زن و شوهر هایی با اختلاف قد زیاد انعطاف بیشتری در خصوص از دست دادن مواردی چون زیبایی و سلامت در طول سالها زندگی مشترک دارند و مشکلات ناباروری در آنها کمتر رخ می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
بردن اختلاف زناشویی = باختن زندگی زناشویی ـ هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاثیر خواب در زندگی زناشویی



 

 

 

 

تاثیر خواب در زندگی زناشویی

 

اگر می خواهید زندگی زناشویی خوبی داشته باشید مطمئن شوید که همسرتان به خوبی بخوابد و استراحت کند!

 

اگر همسر شما شب قبل به خوبی نخوابیده باشد احتمال بروز بحث و درگیری بین شماو همسرتان، فردای آن روز بیشتر از همیشه است.این مسئله در تحقیقات دانشگاه "پیتزبورگ" مشخص شده اند.

 

البته باید گفت این نتیجه در مورد زنان صدق می کند و نه مردان!

 

مردان در برابر کم خوابی و بی خوابی قدرت و تحمل بیشتری دارند. اما زنان بعد از یک شب بی خوابی و کم خوابی دچار خستگی شده و نمی توانند به خوبی با همسرشان ارتباط برقرار کنند.

 

اگر خانم شما شبی خوب نخوابید فردای آن روز با او مدارا کنید ؛ در این مواقع زنان بسیار حساس می شوند و حوصله ارتباط برقرار کردن با دیگران را ندارند.

 

همین تحقیقات نشان داده که اگر در یک روز ارتباط بین زن و شوهر بسیار خوب و مثبت باشد آن شب مردان کمتر از همیشه می خوابند!

منبع: پرشین وی