اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تائید صلاحیت 40 نامزد دیگر در انتخابات


ره پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک از تائید صلاحیت چهل نامزد دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: ره پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک از تائید صلاحیت چهل نامزد دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ره پیک از تایید 40 نامزد دیگر انتخابات مجلس خبر داد.

ره پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک از تائید صلاحیت چهل نامزد دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.



ویدیو مرتبط :
نحوه تائید صلاحیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس ستاد انتخابات تهران :تائید صلاحیت 2299 نفر در تهران



اخبار,اخبارانتخابات , انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات تهران،‌گفت: در مجموع در شهرستان تهران صلاحیت 115 نفر احراز نشد.

علی‌اصغر ناصربخت با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا ، افزود: 28 نفر هم انصراف داده‌اند و در مجموع صلاحیت 2 هزارو 299 نفر تأیید شد.

وی در ادامه افزود: ما مراتب رد صلاحیت را به نامزدها کتباً اعلام کرده‌ایم و در واقع بر اساس ماده قانونی که آنها رد صلاحیت شده‌اند، دلیل رد صلاحیت‌شان را نیز اعلام کردیم.

ناصربخت در پایان با اشاره به اینکه از روز پنج‌شنبه تا روز یکشنبه آینده افراد رد صلاحیت شده می‌توانند اگر اعتراضی دارند اعتراض خود را به هیأت نظارت شهرستان که در حال حاضر در ساختمان فرمانداری مستقر است اعلام کنند.
 
 اخبارانتخابات  مجلس  -  ایسنا