اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تئاتر «ورود آقایان ممنوع» بر روی صحنه


كتایون فیض‌مرندی نمایش «ورود آقایان ممنوع» را از نیمه شهریورماه به صحنه می‌برد.

كتایون فیض‌مرندی نمایش «ورود آقایان ممنوع» را از نیمه شهریورماه به صحنه می‌برد.

 قرار است این نمایش كه پیش از این در بخش چشم‌انداز بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر اجرا شده بود، از نیمه شهریور ماه در تالار «قشقایی» مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود.

این نمایش نوشته آرش عباسی و داستان آن درباره معضلات اجتماعی زنانی است كه در آرایشگاهی زنانه با یكدیگر برخورد دارند.

كتایون فیض مرندی دربار‌ه‌ی تغییرات این اجرای عمومی این نمایش در مقایسه با جشنواره تئاتر فجر توضیح داد: در متن، طراحی صحنه و همین طور تركیب بازیگران تغییراتی داریم. در اجرای جشنواره، هدی ناصح با ما همراه بود اما از آنجا كه همزمان با اجرای نمایش سفری به خارج از كشور دارد، نگار عابدی جایگزین او شد.

به گفته او تمرینات این نمایش از هفته آینده آغاز خواهد شد.

در این اثر نمایشی بازیگرانی همچون ناهید مسلمی، نگار عابدی، رویا میر علمی، آذر خوارزمی، معصومه قاسم پور، نوشین حسن زاده، فرزانه سهیلی، مارا الهیاری، آیدا صادقی و نوید محمدزاده به ایفای نقش می‌پردازند.

طراحی صحنه را بابك كچه‌چیان بر عهده دارد و طراحی لباس هم بر عهده كتایون فیض مرندی است. آنكیدو دارش با ساخت موسیقی با اجرای این نمایش همكاری می‌كند و نور الدین حیدری‌ماهر هم دستیار كارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نمایش «ورود آقایان ممنوع» است.

این نمایش از نیمه شهریور تا نیمه مهر ماه راس ساعت 19:15 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه فیلم ورود آقایان ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود زنان به سینما ممنوع شد/ تماشای فوتبال فقط برای آقایان



پردیس های سینمایی از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.به گزارش خبرآنلاین، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی 2010 در پردیس های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده بود این روزها با نمایش مسابقات جام ملت های آسیا ادامه پیدا کرده است.

 

طرح نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما که به استبقال گسترده مخاطبان سینما و فوتبال روبرو شده بود، به دستور اداره اماکن با تغییراتی روبرو شده است.

اداره اماکن در تازه ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملت​های آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال می​شد، به سالن​های سینما هم راه یابد.

این تصمیم بعد از  بازی فوتبال ایران و امارات  اتخاذ شد.  علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی  را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.

به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.../خبرآنلاین