اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تئاتر شهر تعطیل می شود


تعطیلی روز جمعه 21 آذرماه مجموعه تئاتر شهر به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر خیابانی در تئاتر شهر دو خبر از این مجموعه هنری هستند.

خبرگزاری مهر: نمایش های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر جمعه بیست و یکم آذر ماه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اجرایی ندارند.  

با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی نمایش های «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند در تالار اصلی و «دیده بانان» به کارگردانی محمدرضا خاکی در تالار چهارسو به صحنه نمی روند.

کارگاه آموزشی تئاتر خیابانی در تئاتر شهر برگزار می شود

کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی سه شنبه 18 آذر ماه اولین جلسه از دور تازه کارگاه‌های آموزشی خود را در سالن مشاهیر تئاتر مجموعه تئاتر شهر برگزار می کند.

این کارگاه آموزشی ساعت 14 تا 16:30 تاریخ یاد شده با هدف ارتقا سطح کیفی آثار نمایشی حوزه تئاتر خیابانی با حضور هنرمندان و استادان برگزیده نمایش در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر میزبان هنرمندان فعال این گونه نمایشی خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنید.


ویدیو مرتبط :
تئاتر دیدنی که در تئاتر شهر اجرا شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«تئاتر شهر» تعطیل شد


مامی نمایش های روی صحنه در تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر روزهای پنجشنبه 30 و جمعه 31 مردادماه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا نمی‌شوند.

خبرگزاری مهر: تمامی نمایش های روی صحنه در تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر روزهای پنجشنبه 30 و جمعه 31 مردادماه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا نمی‌شوند.

نمایش‎های «ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی (اعم از نوبت اول و دوم اجرا)، «ننه دلاور و فرزندان او» به کارگردانی زهرا صبری در تالار چهارسو، «در همین نزدیکی» به کارگردانی جلال تجنگی در تالار سایه و «بالستیک زخم» به کارگردانی پیام لاریان در کارگاه نمایش همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پنجشنبه 30 مرداد و جمعه 31 مرداد ماه به صحنه نخواهند رفت.

مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی روی صحنه سالن‌های این مجموعه تئاتری به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.