اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی نظیرترین نقاشی ها با مداد رنگی +عکس



اخبارگوناگون - بی نظیرترین نقاشی ها با مداد رنگی +عکس

"هتر رونی" هنرمندی 20 ساله است که از بدو تولد همراه با مداد رنگی بزرک شده و حالا تبدیل به یکی از بزرگترین نقاش های حال حاضر دنیا شده است.

بازی با رنگ ها کاری است که همه ما در کودکی انجام داده ایم  حتی اگر زمانش برسد الان هم حاضریم تا دستی به مداد رنگی برده و نقاشی بکشیم. مداد رنگی دنیای بسیار بزرگی دارد و در دست هر فردی می تواند به گونه ای خاص استفاده شود. کودکان برای نشان دادن افکارات کودکانه و بزرگترها برای هنرنمایی و کشیدن نقاشی های چشم نواز.

"هتر رونی" هنرمندی 20 ساله است که از بدو تولد همراه با مداد رنگی بزرک شده و حالا تبدیل به یکی از بزرگترین نقاش های حال حاضر دنیا شده است. این دختر جوان می تواند هر کاری را با استفاده از مداد رنگی انجام دهد و به گفته بسیاری از هنرمندان بزرگ او بی نظیرترین نقاشی ها را با استفاده از مداد رنگی می کشد.

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگترین نقاش ها

علاقه اصلی این دختر حوان به نقاشی کشیدن از هنرمندان و افراد مشهور است. دقت در هر نقاشی به خوبی قابل مشاهده است زیرا کمترین جزئیات هم در آن دیده می شود. او در شبکه های اجتماعی صفحات مختلفی برای خود ایجاد کرده است و به خاطر زیبایی کارهایش طرفداران فراوانی را پیدا کرده است.

او ابتدا نقاشی ها را با مداد سیاه روی کاغذ پیاده کرده و سپس با مداد رنگی مشغول رنگ آمیزی آن می شود.این نکته را باید قید کنیم که در هر نقاشی او حدود 2 ساعت و نیم تنها مشغول کشیدن طرح اولیه است. و هر نقاشی برای تمام شدن به یک روز زمان نیاز دارد که نشان از سرعت بالای هتر است. بخشی از کارهای او را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگترین نقاش ها

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگترین نقاش ها

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگترین نقاش ها

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگترین نقاش ها

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫نقاشی مداد رنگی گل رز (بخشی از دوره مداد رنگی 1)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقاشی های باورنکردنی با مداد رنگی +عکس


آدولفو فرناندز رودریگز، هنرمند مادریدی، با استفاده از مدادهای رنگی، نقاشی های شگفت انگیزی از شخصیت ها، حباب ها، انعکاس ها و ... می کشد که بسیار واقعی به نظر می رسند و بیننده آنها را با عکس اشتباه می گیرد.





صبح بخیر: آدولفو فرناندز رودریگز، هنرمند مادریدی، بعد از 40 سالگی شروع به نقاشی کرد، ولی خیلی زود در این تکنیک استاد شد. او با استفاده از مدادهای رنگی، نقاشی های شگفت انگیزی از شخصیت ها، حباب ها، انعکاس ها و ... می کشد که بسیار واقعی به نظر می رسند و بیننده آنها را با عکس اشتباه می گیرد.



آثار باورنکردنی او شامل قطرات آب، انعکاس های کج و معوج و تصاویر مجسمه ها و چیزهای پیچیده ای همچون دو دستی که داخل توده کاه فرو برده شده اند می شود. در نقاشی دیگری او کتابی را کشیده و زمان زیادی برای نقاشی کردن نوشته های کتاب صرف کرده است.






سبک واقع گرایانه او طوری است که در بعضی نقاشی ها تشخیص اثر از یک عکس واقعاً دشوار است.