اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی محابا سفره بیت‌المال را به جیب می‌زنند



اخبار,اخباراجتماعی, عزاداری محرم


 اخباراجتماعی  - بی محابا سفره بیت‌المال را به جیب می‌زنند

چگونه می‌توان خود را حسینی و پیرو حسین دانست و بی‌محابا از سفره بیت‌المال به جیب شخصی خویش سرازیر کرد.

 روزنامه اطلاعات با اشاره به روزهای عزاداری محرم نوشت: دسته‌روی‌های باشکوه عاشورا هم تمام شد. همه اینها ازجمله آیین‌های عاشورایی است که هم جریان دارد، همچنان‌که برخی اطعام‌ها و سفره‌گستردنها هم هست.

 

اما دریغ که در پس و پشت این آیین‌ها و رسم‌ها گاه درس‌های عاشورا گم می‌شوند. مکتب حسین ایثار تمام است. هرچه که داشت بر سر تکلیف و ادای کلمه حق گذارد؛ از بهترین سرمایه‌هایش. پس این میل شتابان برای آنکه نه‌تنها از حق خود بگذریم که هر حقی را به خاطر منافع خود پایمال کنیم، چه نسبتی با آن بزرگوار دارد؟ جامعه امروز ما چقدر با آموزه‌های مکتب حسین همداستان است؟ مسوولان ما چقدر؟ چگونه می‌توان خود را حسینی و پیرو حسین دانست و بی‌محابا از سفره بیت‌المال به جیب شخصی خویش سرازیر کرد.

 

چگونه می‌توان برای حفظ موقعیت خویش به این و آن تهمت زد؟ مال حرام بر سر سفره برد؟ از رانت‌های مختلف استفاده کرد و اسم آن‌را معامله یا زیرکی و فراست و فرصت‌شناسی گذاشت؟ به اسم طرفداری از ارزش‌ها حتی به صندلی‌ها و کرسی‌های عالی دانشگاهی رحم نکرد و با پایمال کردن حق دیگران منزلتی به ناحق به دست آورد و اسم آن‌را حمایت از ارزشها گذاشت؟

 

 اخبار اجتماعی  -  روزنامه اطلاعات


ویدیو مرتبط :
دست رسانه های حامی دولت در جیب بیت المال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر ویلای 16 میلیارد تومانی سفیر ایران در نروژ از جیب بیت المال!(+عکس)



اخبار,اخبار اجتماعی,ویلای مجید نیلی


 اخبار سیاسی - تصویر ویلای 16 میلیارد تومانی سفیر ایران در نروژ از جیب بیت المال!

مجید نیلی سفیر ایران در نروژ است و در دولت احمدی نژاد در تاریخ ۱۳۹۲/۳/۴ استوارنامه خود را تقدیم دولت نروژ کرده و هنوز ماموریت وی به اتمام نرسیده است.

نشریه Dagens Næringsliv چاپ نروژ نوشت: ویلایی خارج از اسلو به قیمت 29 میلیون و 350 هزار کرون معادل 165 میلیارد ریال به سفارت ایران فروخته شده است.


به گزارش انتخاب ، این خانه مجلل که در سال 1919 ساخته شده، به مساحت ۷۰۰ متر مربع در محله «هولت کیل» واقع در منطقه «با اوروم» قرار دارد.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ویلای مجید نیلی

 

ادوارد چپسنگ مشاور املاک می گوید: سفارت مرا مامور یافتن اقامتگاهی «در شان سفیر» کرد که «بشود در آن پذیرایی کرد» .

وی افزود: شخصا چندین بار با صاحب خانه وارد مذاکره شدم و سرانجام بر روی قیمت توافق کردیم.

 این ویلا، عظیم، نادر، زیبا، فوق العاده و در محلی پنهان از انظار توصیف شده است.

این دلال مسکن گفت: قیمت این خانه نسبت به سایر مسکن های این نواحی به شدت بالاست.

گفتنی است، مجید نیلی سفیر ایران در نروژ است و در دولت احمدی نژاد در تاریخ  ۱۳۹۲/۳/۴ استوارنامه خود را تقدیم دولت نروژ کرده و هنوز ماموریت وی به اتمام نرسیده است.

اخبار سیاسی - انتخاب