اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی تفاوتی سرمربی نیجریه نسبت به ایران


سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: به آرژانتین احترام می‌گذاریم اما از آلبی‌سلسته نمی‌ترسیم.

فارس: «استفن کشی» یکی از 32 مربی بود که جمعه شب در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2014 در شهر سالوادور برزیل حاضر بود.

وی وقتی متوجه شد «عقاب‌ها» (لقب تیم او) در گروه F با ایران، آرژانتین و بوسنی‌هرزگوین همگروه شده، نقطه نظرش را بیان کرد.

کشی اظهار داشت:‌ بی‌شک آرژانتین مدعی صعود از گروه است. ما به این حریف بزرگ احترام می‌گذاریم. اما از آلبی‌سلسته (لقب آرژانتین) نمی‌ترسیم.

وی افزود:‌بوسنی‌هرزگوین تیم فوق‌العاده‌ای است و آرژانتین قدرت جهانی فوتبال است.

کشی بدون آنکه در مورد تیم ملی ایران حرفی بزند،‌ اظهار داشت: ‌ما 6 ماه فرصت داریم که ببینیم چگونه می‌توانیم بر آرژانتینی‌ها غلبه کنیم.


ویدیو مرتبط :
بی تفاوتی برخی طلاب نسبت به انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی نیجریه به بازی با ایران در جام جهانی 2014 برزیل



اخبار ,اخبار ورزشی,سرمربی تیم ملی نیجریه


اخبار ورزشی - سرمربی نیجریه: بازی با ایران به هیچ وجه آسان نیست

سرمربی تیم ملی نیجریه می گوید بازی با ایران در جام جهانی به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

به گزارش ایسنا ، ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل در شهر کوریتیبا با نیجریه بازی می‌کند.

استفان کشی، سرمربی نیجریه در آغاز تمرینات تیم ملی این کشور، درباره همگروه شدن با تیم‌های ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین گفت: همه در گروه ما از آرژانتین صحبت می‌کنند، در حالی که به نظر من دو تیم ایران و بوسنی نیز تیم‌های بزرگی هستند و شایسته احترامند. ما در اولین بازی باید با ایران بازی کنیم که برای ما بسیار مهم است.

 

ایران به هیچ وجه حریف آسانی برای ما نخواهد بود. در حال حاضر تنها مشکلی که اکنون داریم زمان است. زمان کمی تا آمادگی برای جام جهانی داریم. باید در این زمان چندین بازیکن را جانشین بازیکنانمان بکنیم که نمی‌توانند در جام جهانی 2014 برزیل همراه ما باشند. امیدواریم با بازی‌های دوستانه خوب بتوانیم تا زمان جام جهانی 2014 به آمادگی کامل برسیم.

کشی در ادامه گفت: گروه F مسابقات گروه بسیار سختی است و فقط کسانی که فوتبال را می فهمند این جمله من را درک می‌کنند. با این حال ما ترسی از قرار گرفتن در این گروه نداریم. به خوبی آماده خواهیم شد و خواهیم دید که چه اتفاقی در جام جهانی خواهد افتاد.
اخبار ورزشی - ایسنا