اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی بی عصمت بالاخره دیه اش را گرفت


دیشب، مهمان برنامه ماه عسل شبکه سه پیرزنی مشهدی بود که از دیه متهم نمی گذشت.

دیشب، مهمان برنامه ماه عسل شبکه سه پیرزنی مشهدی بود که از دیه متهم نمی گذشت.

او سال 85، تصادف کرد و از همان موقع تاکنون، متهم پرونده که جوانی 18 ساله بود، در زندان منتظر بخشش بی بی عصمت نصیری بود، اما او کوتاه نمی آمد.

احسان علیخانی و تیم برنامه ماه عسل هر کاری کردند، بی بی عصت راضی نشد متهم پرونده را ببخشد، حتی او در برنامه زنده هم زیر بار بخشش نرفت.

او در برنامه ماه عسل مدام می گفت: "چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است."

بی بی عصمت می گفت کلی خرج پایش کرده، هنوز هم یکی دو عمل دیگر باید انجام دهد، به همین خاطر پول احتیاج دارد. او از کارهایی که برای روستایشان انجام داده است گفت؛ آسفالت جاده های روستا، ساخت مسجد و حمام و فعالیت های خیریه دیگر.

اما ظهر امروز، ستاد دیه خراسان رضوی، دیه 24 میلیون و 420 هزار تومانی را پرداخت کرد تا جوان 18 ساله 5 سال پیش و 23 سال امروز، به خانواده اش برگردد. بی بی عصمت هم به درمانش برسد و قرض و قوله هایش را بدهد.

نکته اینکه، مددکاران ستاد دیه، زمان زیادی را برای راضی کردن بی بی عصمت صرف کردند، اما فایده ای نداشت، آخرین راهکار هم برنامه زنده تلویزیونی بود، اما باز هم بی بی عصمت دیه را نبخشید.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫دلیل اصلی دوبرابری دیه مرد به دیه زن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرخ دیه کامل بالاخره اعلام شد


مبلغ تعیین شده از اول آبان امسال اجرا می شود.

مبلغ دیه کامل، در ماه غیرحرام 675 میلیون ریال و در ماه حرام، 900 میلیون ریال تعیین شد.

رئیس قوه قضائیه در پاسخ به نامه وزیر دادگستری اعلام کرد: این مبالغ با توجه به اعلام شرکت های بیمه مبنی بر نداشتن توان پرداخت دیه به نرخ روز، ملاحظه مصالح عمومی و همچنین تعهد این شرکت ها به افزایش ندادن حق بیمه دریافتی تا پایان سال تعیین شده است.

مبلغ تعیین شده از اول آبان امسال اجرا می شود.

منبع: مهر