اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی اعتمادی كاربران به كارت های اینترنتی؛ چرا و چگونه؟



 

 

بی اعتمادی كاربران به كارت های اینترنتی؛ چرا و چگونه؟

 

 

با توجه به این كه برخی مواقع مبلغ موجود در كارت اینترنتی كمتر از میزانی است كه بر روی كارت درج شده است، بنابراین اعتماد كاربران به كارت های اینترنتی كمتر شده است و این خود به نوعی كم فروشی محسوب می شود.

هادی مهمانی مدیر یك شركت اینترنتی در گفت وگو با خبرنگار فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار كرد: كیفیت اینترنت دچار نوسان است و می توان گفت یكی از موضوعاتی است كه همیشه كاربران آن را مطرح می كنند و از آن ناراضی هستند.

وی افزود: كم فروشی در بحث اینترنت باید بیش تر مورد بررسی قرار بگیرد زیرا اعتماد مردم به كارت اینترنت بسیار كاهش یافته است و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

این مدیر شركت اینترنتی تاكید كرد كه البته بستر مخابراتی كه در اختیار ما قرار می گیرد نیز نوسان بسیاری دارد و همیشه كیفیت ثابتی در اینترنت نداریم.

وی با بیان اینكه در سرویس دایل آپ، كاربر، علاوه بر هزینه كارت، هزینه اشغال كردن تلفن را نیز باید بپردازد گفت: یكی دیگر از موضوعات مهم و قابل بررسی در این زمینه آن است كه بخش خصوصی نیز باید وارد این حوزه شده و رقیب بخش دولتی شود تا كیفیت سرویس دهی در این زمینه ارتقاء یابد...... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
آموزش شعبده بازى با كارت پاسور ٥-ردیف چینی كارت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كارت تغذیه جایگزین ژتون غذایی



 

 

«كارت تغذیه» از سال آینده جایگزین «ژتون غذایی» دانشجویان می‌شود

 

 

كارت تغذیه جایگزین ژتون غذایی

 

 

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناری با اشاره به طرح جدید واگذاری بحث غذای دانشجویی به بخش خصوصی، گفت: براساس این طرح به جای ژتون به دانشجو كارت تغذیه ارائه می‌شود و طی آن هر ترم اعتباری در كارت دانشجویان لحاظ می‌شود و دانشجو با استفاده از آن اعتبار می‌تواند غذای آزاد تهیه كند و در پایان هزینه غذاهای موجود پس از فارغ‌التحصیلی، به صورت قسطی دریافت می‌شود.

 


دكتر مرتضی زرینه‌زاد، در گفت وگو با اشاره به اقدامات انجام شده جهت واگذاری بحث غذای دانشجویی به بخش خصوصی، گفت: پروژه غذاخوری‌ها به اتمام رسیده است و مجری در مراحل نهایی ارائه گزارشات است.

 


اگر این گزارشات تمام شود یك بانك جامع اطلاعاتی از غذاخوری‌ها خواهیم داشت و می‌توانیم نرخ واقعی غذا را محاسبه كنیم.

 


وی اظهار كرد: با اجرای این طرح هر كس كه مایل است می‌تواند از غذای یارانه‌ای استفاده كند و پس از فراغت از تحصیل پول غذای خود را برگرداند.

 


وی در ادامه اظهاركرد: با اجرای این طرح، مسئولیت تهیه غذای دانشجویی به طور كامل به بخش خصوصی واگذار می‌شود و دانشگاهها تنها در این زمینه نظارت خواهند داشت و همچنین طی این طرح بخش خصوصی در فضاهایی كه دانشگاه در اختیار آنها قرار خواهد داد فعالیت خواهند كرد.

 


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خاتمه با بیان اینكه پیشنهاد خود را از نحوه واگذاری غذا به بخش خصوصی ارائه كرده‌ایم، تصریح كرد: در صورت تایید وزیر علوم این موضوع برای سال تحصیلی آینده اجرایی خواهد شد.