اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی احتیاطی راننده اتوبوس بین شهری، جان مادر و فرزند را گرفت



ساعت 13:25 ظهر روز دوشنبه 11 آبان 94، تصادف یک دستگاه اتوبوس ولوو با دو عابر در بلوار دستواره به مرکز اورزانس تهران مخابره گردید.

 گزارشات اولیه حاکی از مصدومیت شدید دو عابر پیاده در این حادثه بود.بلافاصله دو اکیپ امبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
 
بنابر گزارش تکنسین های حاضر در صحنه؛ این تصادف در یکی از فرعی های این بلوار صورت گرفته است.ظاهرا بدنبال خروج اتوبوس ازیک فرعی و عدم توجه راننده به اطراف ، یک مادر 40 ساله به همراه کودک دختر 5 ساله اش ،دچاز مصدومیت شدید شده بودند.معاینات اولیه حاکی از فوت مادر در همان صحنه تصادف بوده است.کودک 5 ساله نیز که دچار اسیب دیدگی شدید از نواحی متعدد اندام ها شده بود بلافاصله تحت درمان های اولیه و نجات بخش قرار گرفت و به بیمارستان ایت الله کاشانی منتقل گردید اما متاسفانه شدت تصادفات به حدی بود که این کودک نیز در بیمارستان جان سپرد.

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بی احتیاطی راننده اتوبوس در فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتیاد فرزند جان مادر را گرفت



 

 

اعتیاد فرزند جان مادر را گرفت

 

فرزند ناخلفی که برای تهیه هزینه مواد مخدر پس از درگیری و مشاجره با مادر خود، وی را به قتل رسانده و متواری شده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهریار استان تهران دستگیر شد.

 

فرزند ناخلفی که برای تهیه هزینه مواد مخدر پس از درگیری و مشاجره با مادر خود، وی را به قتل رسانده و متواری شده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهریار استان تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی یارندی معاون اجتماعی استان تهران و البرز در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی دریافت گزارش های مردمی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر استشمام بوی تعفن از منزل یکی از همسایه ها و احتمال وقوع قتل، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی شهریار در تحقیقات اولیه از محل جنایت ، در داخل انباری منزل، جسد پیرزنی را کشف کردند.

سرهنگ یارندی تصریح كرد: با توجه به جسد کشف شده، وقوع قتل محرز و بلافاصله تلاش ماموران جهت شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

ماموران در بررسی های اولیه از محل وقوع جنایت و تحقیق از همسایه ها دریافتند که مقتول همراه با فرزندش که معتاد نیز می باشد زندگی می کرده و چند روز پیش از وقوع حادثه، از منزل آنها صدای مشاجره و درگیری شنیده شده است ، بنابراین فرزند مقتول به عنوان اولین مظنون تحت تقیب قرار گرفت.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و کنترل نامحسوس محل هایی که احتمال مخفی شدن متهم در آنجا متصور بود ، در نهایت در کمتر از یک ساعت فرزند مقتول به نام «هوشنگ .ط» را شناسایی کردند و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

«هوشنگ» با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی پلیسی پرده از راز قتل مادرش برداشته و پس از اعتراف به قتل ، اذعان کرد که سه روز پیش از مادرم درخواست مقداری پول برای خرید مواد مخدر کردم. اما مادرم از این امر خودداری کرد و در نتیجه مشاجره لفظی بین ما رخ داد که به دلیل عصبانیت مادرم را هل دادم که بر اثر برخورد او با دیوار از گوشش خون آمد و من نیز از روی ترس جسد مادرم را داخل گونی و در انباری منزل قرار دادم تا در یک فرصت مناسب آن را به بیرون از منزل انتقال دهم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز به خانواده ها توصیه كرد :ضمن كنترل و نظارت بر رفتار فرزندان خود، در هنگام عصبانیت از مشاجره و درگیری لفظی جدا پرهیز كرده و سعی كنند كه با حفظ حریم خانواده و رعایت نکات تربیتی و اخلاقی، طرف مقابل را اقناع کنند تا از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری پیشگیری شود.

متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.... / خبرگزارى مهر