اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی‌احتیاطی مسافران اتوبوس را به آتش کشید


بی احتیاطی مسافران یک دستگاه اتوبوس را که در پارکینک یکی از مساجد شهرستان کازرون در استان فارس متوقف بود را طعمه آتش کرد.

خبرگزاری ایرنا: بی احتیاطی مسافران یک دستگاه اتوبوس را که در پارکینک یکی از مساجد شهرستان کازرون در استان فارس متوقف بود را طعمه آتش کرد.

این اتوبوس با 9 نفر مسافر از کرج قصد سفر به استان بوشهر را داشت و شب یازدهم فروردین در پارکینگ مسجد الزهرا کازرون توقف کرده بود که سرنشینان آن اقدام به روشن کردن گاز پیک نیک در داخل اتوبوس کرده و شعله گاز به قسمتی از اتوبوس و پرده های داخل آن سرایت می کند.

محمد جواد آقایی راننده اتوبوس در این زمینه گفت: برای استراحت در این محل توقف کرده بودیم و برای گرم کردن غذا داخل اتوبوس گاز پیک نیک را روشن کردیم، اما براثر بی احتیاطی آتش به صندلی ها و پرده های اتوبوس سرایت کرد.

سرهنگ سعید گرانپایه مسئول پایگاه مسجد الزهرا (س) نیز گفت: نیروهای آماده در پایگاه مسجد با مشاهده آتش با کپسول های آتش نشانی اقدام به خاموش کردن آن و نجات چند نفر که داخل اتوبوس محبوس شده بودند، کردند.

وی اظهارداشت: در این آتش سوزی بخشی از دست و صورت راننده و دست همسرش دچار سوختگی شده که مامورین اورژانس (فوریت های پزشکی) با حضور در محل حادثه جراحات آنان را پانسمان کردند و بقیه مسافران این اتوبوس در سلامت کامل هستند.

شهرستان کازرون در120 کیلومتری غرب شیراز (مرکز استان فارس) قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
عاقبت بی احتیاطی مسافر اتوبوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی احتیاطی صاحبخانه خانه را به آتش کشید



  آتش سوزی منزل,اخبار حوادث,اخبار حوادث ایران,روزنامه حوادث

 

بی احتیاطی صاحبخانه خانه را به آتش کشید

آتش نشانان از گسترش و سرایت آتش سوزی منزل با حضور به موقع خود جلوگیری کردند.

، شب گذشته ستاد فرماندهی با به صدادرآوردن زنگ ایستگاه 78 و اعلام آتش سوزی منزل در یافت آباد،‌آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

براساس این گزارش، یک منزل مسکونی به مساحت 50 متر مربع در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه که در دود و آتش در حال سوختن بود که آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات آبرسان دستگاه های تنفسی موفق می شوند در کوتاه ترین زمان کانون اتش سوزی را پیدا و آتش را مهار کنند.

علت حادثه وجود بخاری برقی در مجاورت مواد قابل اشتعال گزارش شده است و خوشبختانه به کسی هم آسیب نرسیده ،‌کارشناسان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند همیشه مواد قابل اشتغال را از لوازم گرمازا دور نگه دارند./باشگاه خبرنگاران