اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیگناهی گاو در مرگ معماگونه یک زن



بیگناهی گاو در مرگ معماگونه یک زن

گاو اهلی كه همه تصور داشتند عامل قتل زنی شده است در تجسس‌های ویژه پزشكی قانونی بیگناه شناخته شد. این زن كجوری وقتی به دامداری رفته بود موردحمله جوانی شیشه‌ای قرار گرفته و كشته شده بود.

به گزارش ایران، عصر روز جمعه 16 فروردین ماه سال‌جاری ساكنان محله‌ای در منطقه كجور با شنیدن فریادهای كمك خواهی زن جوانی كه در یك دامداری كار می‌كرد خود را به آن منطقه رساندند. آنان وقتی خود را بالای سر زن 35 ساله رساندند با پیكر خون آلود و بی‌جان وی روبه‌رو شدند. در همین حال چند گاو موجود در دامداری نیز در اطراف وی پرسه می‌زدند.

حاضران با تصور این‌كه زن جوان از سوی گاوها مورد حمله قرار گرفته و بر اثر اصابت ضربات شاخ آن‌ها مجروح شده است، سعی كردند وی را به بیمارستان انتقال دهند اما مشخص شد این زن در همان لحظات نخست جان باخته است.

پس از این حادثه فرمان سیاسرانی عضو شورای شهر كجور در یك مصاحبه مطبوعاتی دلیل كشته شدن زن 35 ساله كجوری را حمله گاو محلی به وی اعلام كرد و گفت: زن جوان كه برای سركشی و رسیدگی به دام‌های خودشان در دامداری كه در بیرون شهر كجور قرار داشت رفته بود متاسفانه دچار حادثه‌ای تلخ شده است.

وی با بیان این‌كه این زن 35 سال سن داشت و دختر دو ساله‌اش را نیز با خود به همراه داشت افزود: با توجه به وجود آثار ضربه از ناحیه جلو و پشت سر قربانی، احتمالاً پس از حمله گاو محلی به وی، وی از ناحیه سر به شدت با دیواره بتونی دامداری برخورد و دچار مرگ مغزی شده است.

در حالی‌كه همه شرایط برای برگزاری مراسم خاكسپاری قربانی حادثه مهیا شده و قرار بود جسد زن جوان در قبرستان منطقه دفن شود، مأموران پلیس نوشهر به ماجرا شك كرده و خواستار بررسی‌های تخصصی تری درباره ماجرای مرگ تلخ این زن شدند.

سرهنگ محمد گلپور جانشین رئیس‌پلیس نوشهر در این باره به شوك گفت كه جسد این زن را برای انجام بررسی‌های تخصصی به پزشكی قانونی فرستادیم و آنان در معاینات تخصصی خود به این نتیجه رسیدند كه مرگ زن جوان بر اثر اصابت ضربات چاقو اتفاق افتاده و وی به قتل رسیده است. وی ادامه داد: با توجه به این اطلاعات دامنه بررسی‌های پلیس گسترده‌تر شد تا این‌كه مأموران به پسر جوانی مشكوك شده و وی را تحت تحقیق قرار دادند.

با وجود ادعای بیگناهی این جوان 18 ساله كه میلاد نام دارد، وقتی وی در برابر دلایل و مدارك و مستندات پلیس قرار گرفت، لب به اعتراف باز كرد و قتل زن جوان را به گردن گرفت.

میلاد در اعترافات خود گفت: آن روز مقدار زیادی شیشه مصرف كرده بودم و حال خوبی نداشتم، نمی‌دانم چطور شد كه از دامداری سر درآوردم.زن جوان با دیدن من اعتراض كرد من نیز ابتدا با وارد آوردن ضربه‌ای با بیل به سرش وی را بی‌هوش كردم و سپس برای اطمینان از مرگش چند ضربه كارد به بدنش زدم. سپس برای این‌كه مرگ وی تصادفی تصور شود جسد ش را به دیوار بتنی زده و آنجا را ترك كردم.

بنا به این گزارش؛ با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب نوشهر تحقیقات تكمیلی درباره علت و چگونگی این حادثه ادامه دارد./ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مرگ زن گاو باز اسپانیایی توسط گاو وحشی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیگناهی مادر و دختر در مرگ مرموز زن آشنا



اخبار حوادث - بیگناهی مادر و دختر در مرگ مرموز زن آشنا

مادر و دختری که از پنج سال پیش به خاطر قتل مادرشوهر دختر دیگر خانواده تحت تعقیب بودند، بیگناه شناخته شدند.

به گزارش ایران، ساعت 6 عصر 21 شهریورماه سال 88 مأموران پلیس در جریان مرگ مرموز زن 53 ساله‌ای در شرق تهران قرار گرفتند. مأموران با حضور در محل جنایت از پسر بزرگ‌تر «رقیه» شنیدند دو زن آشنا که مادرزن و خواهرزن برادر کوچک‌ترش هستند عاملان قتل مادرش هستند.
 
«مهدی» 23 ساله به مأموران گفت: با مادرم داخل مغازه نشسته بودیم که «صغری» و دخترش «سمیرا» وارد مغازه شدند و درباره هزینه‌های مغازه با مادرم صحبت کردند که بین آنها اختلاف بالا گرفت و مادرم قصد خارج شدن از مغازه را داشت که سمیرا مادرم را هل داد و وی با سر زمین افتاد و به کمک برادرم، مادرم را به خانه بردیم.

وی افزود: مادرم حرکتی نمی‌کرد و هر چه صدایش کردم جوابی نشنیدم تا اینکه امدادگران اورژانس با حضور در خانه‌مان از مرگ مادرم به خاطر ضربه مغزی خبر دادند.

با این ادعاها، «سمیرا» 23 ساله و مادرش «صغری» دستگیر شدند و با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

سمیرا در اعترافاتش گفت: چند روز پیش از حادثه مادرم برای دامادمان «رضا» مغازه‌ای کرایه کرد و قرار شد رضا با دادن اجاره به جای پول پیش به مادرم ماهی 50 هزار تومان بدهد که صبح روز حادثه دامادمان ادعا کرد حاضر به پرداخت پول نیست.

وی افزود: عصر همان روز به مغازه رفتیم و من با خواهرم «سمیه» درگیر شدم که در این میان مادر رضا وارد مغازه شد و هیچ حرفی با ما نزد و آرام روی زمین نشست و من از مغازه خارج شدم.

صغری نیز در ادامه گفت: زمانی که مادر دامادمان وارد مغازه شد رنگش پریده بود و ادعا کرد روزه است و هیچ کس به او دست نزد و خودش روی زمین نشست و وی نیز سابقه دو بار سکته قلبی دارد.
 
در دادگاه
روز 16 شهریورماه سال جاری جلسه رسیدگی به پرونده مرگ مرموز زن 53 ساله در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. ابتدا خانواده اولیای دم در حالی که یکبار عاملان این جنایت را بخشیده بودند بار دیگر خواستار قصاص قاتل مادرشان شدند. بعد از آن سمیرا برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت: من در جریان مرگ «رقیه» هیچ نقشی نداشتم و روز حادثه تنها با خواهرم درگیر شدم و حتی از سوی دامادمان نیز مورد حمله قرار گرفتم.

سمیه خواهر سمیرا نیز که در این درگیری حضور داشت، گفت: با خواهرم سمیرا به خاطر مسائل هزینه مغازه درگیر شدیم که مادرشوهرم وارد مغازه شد و با دیدن ما با چهره‌ای رنگ پریده روی زمین نشست و کسی به او ضربه‌ای نزد.

بنابر این گزارش، پس از جلسه محاکمه پنج قاضی دادگاه کیفری با توجه به نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اینکه آثاری از اصابت سر به زمین و لخته خون در سر دیده نشده و 60 درصد علت مرگ استرس و هیجان ناشی از درگیری بوده است، مادر و دختر را پس از پنج سال بیگناه شناختند و آنها را تبرئه کردند و این حکم هفته گذشته در شعبه 19 دیوان عالی کشور تأیید شد. 

اخبار حوادث - ایران