اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیگانگان فضایی بر فراز ساختمان BBC


شاهدان ویدیویی که به تازگی در لندن گرفته شده است ادعا می کنند که سه شیء پرنده ناشناس بر فراز یکی از ساختمانهای "بی. بی. سی" پرواز کرده اند

این فیلم که روز جمعه گرفته شده است نشان می دهد که این اشیای پرنده به صورت سه نقطه نورانی در میان ابرهای آسمان بالای ساختمان شماره 1 رادیو "بی. بی. سی" در خیابان "گریت پورتلند" به پرواز در آمده اند.

براساس گزارش تلگراف، کاربری که این فیلم را بر روی "یو تیوب" گذاشته در این خصوص نوشته است: "چه کسی می تواند توضیح دهد که این نورها روی زمین چه کار می کنند؟"

علاوه بر این ویدئو، دو فیلم دیگر نیز در نقاط مختلف لندن تهیه شده اند که این سه نقطه نورانی را نشان می دهند. پل برج لندن، یکی از مناطقی است که روز جمعه سه شیء نورانی ناشناخته در بالای آن رویت شده اند.

بسیاری از کاربران یوتیوب معتقدند که این فیلمها جعلی هستند و فعلا خبری از بیگانگان فضایی نیست.

انگلیس یکی از معدود کشورهایی است که بحث موجودات فضایی در آن بسیار داغ است. به طوریکه از دهه 40 میلادی تاکنون ادعاهای بسیاری درباره مشاهده یوفوها در آسمان این کشور مطرح شده و حتی مورد توجه وینستون چرچیل، نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم نیز بوده اند.

در طول دو سال گذشته، دولت انگلیس یکسری اسناد محرمانه را در مورد حضور بیگانگان فضایی بین سالهای 1952 تا 2000 منتشر کرده است.

برپایه بعضی از این اسناد، وینستون چرچیل  در 26 جولای 1952 از وزیر امور خارجه خود رسما اطلاعاتی را درباره UFO ها یا همان بشقاب پرنده های بیگانگان فضایی خواسته است.

پس از جمع آوری این اطلاعات، نخست وزیر وقت انگلیس دستور داد که تمام این اسناد به دو دلیل اصلی ترس از "تشویش اذهان عمومی" و "ایجاد تزلزل در ایمان به کلیسا" محرمانه شوند.


ویدیو مرتبط :
بیگانگان فضایی معرف به خزندگان فضایی درقالب انسان 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای یک دانشمند بریتانیایی برای وجود بیگانگان فضایی



ادعای یک دانشمند بریتانیایی برای وجود بیگانگان فضایی

یک دانشمند بریتانیایی مدعی شده که دلیلی برای وجود بیگانگان فضایی یافته، چرا که وی با بررسی یک تکه از یک شهاب سنگ به این نتیجه رسیده است که داخل آن فسیلهای فرازمینی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاندرا ویکراماسینگه استاد سابق دانشگاه کاردیف مدعی شده است که یک تکه سنگ 5 سانتیمتری از یک شهاب سنگ به دست آورده است که حفره های آن دربرگیرنده فسیلهای خزه های دریایی میکروسکوپی است که شبیه خزه های دریایی سیاره زمین است.

این دانشمند که برای نظریه های عجیب و غریب خود درباره این که سرمنشاء زندگی در این سیاره از فضا بوده اظهار داشت: این نتایج شواهدی است که نشان می دهد زندگی انسان از خارج از زمین آغاز شده است

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

چاندرا ویکراماسینگه با تکه ای از سنگ فضایی

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

یک دانشمند انگلیسی در اظهاراتی جنجال برانگیز مدعی شد که این سنگ فضایی 5 سانتی متری دارای فسیلهایی از زندگی فرازمینی شبیه به خزه های است که در اقیانوسهای زمین یافت می شود

وی در این رابطه گفت: این سنگها بسیار نامتعارف بوده و ساختار متخلخلی با چگالی کمتر از چیزی که در زمین داریم هستند.

ادعای ویکراماسینگه طی یک مقاله در وب سایت مجله کیهان شناسی منتشر شده است. در این مقاله آمده است که درصد کمی از کربن در تحلیلها جایگاه یک شهاب سنگ کربن دار را نشان می دهد این درحالی است که وی اظهار داشت: آزمایشهای کلیدی نشان می دهد که این شهاب سنگ تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است.

درحالی است که بسیاری از کارشناسان ادعای وی را تکذیب کرده و آن را مضحک توصیف کرده اند، این کارشناس استدلال می کند که فسیلهای فرازمینی در نتیجه آلودگی در زمین به شکل کنونی در آمده اند.

یک کارشناس دیگر نیز اظهار داشت که هنوز علتی برای این مسئله که سنگ از فضا آمده باشد، وجود ندارد.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

این تصاویر میکروسکوپی تلاش می کند نشانه ای از یک فسیل میکروسکوپی را القا نماید

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

ادعا شده است که میکرو ارگانیسمهای فسیل شده که در این قطعه سنگ یافت شده است شبیه بقایای فسیل باقی مانده از عصر دایناسورها یعنی 55 میلیون سال پیش است/مهر