اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیمه ایران: کلیه هزینه‌های مربوط به هواپیمای سانحه‌دیده را پرداخت می کنیم



 

 

 

بیمه ایران: کلیه هزینه‌های مربوط به هواپیمای سانحه‌دیده را پرداخت می کنیم

 

مدیركل بیمه ایران نماینده آذربایجان غربی گفت: بیمه ایران آمادگی كامل خود را در پرداخت هزینه‌ای خسارت سانحه هواپیمایی به صورت كامل و در اسرع وقت اعلام می‌دارد.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: تمام سرنشینان بدنه هوایی به صورت بیمه كامل تحت پوشش این بیمه بوده‌اند.

وی ادامه داد: تمام هزینه‌های غرامت فوتی‌ها به صورت دیه كامل و تمامی هزینه‌های پزشكی مصدمان به عهده بیمه ایران است و مصدومان حادثه هیچ‌گونه هزینه‌ای متقبل نخواهند شد.

مدیركل بیمه ایران نماینده آذربایجان غربی افزود: بیمه بدنه هوایی، پس از كارشناسی‌های برآورد میزان خسارت بعدا اعلام خواهد شد.

یك فروند بویینگ 727 به شماره پرواز 277 متعلق به شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مسیر تهران ـ ارومیه ساعت 19 و 45 دقیقه شب گذشته در نزدیكی فرودگاه ارومیه با 105 نفر سرنشین دچار سانحه شد و 77 نفر از مسافران و كادر پروازی آن كشته شدند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
خبر 20:30 مربوط به پرداخت 50درصد هزینه داروهای ناباروری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیمه‌ ایران: تمامی هزینه ها و غرامت فوت‌شدگان حادثه مکه را پرداخت می‌کنیم



اخبار,اخبار اجتماعی,بیمه‌ ایران

شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بیمه‌گرحجاج ایرانی غرامت فوت‌شدگان حادثه شهر مکه را در وجه ذینفعان این حادثه پرداخت می‌کند.

بهروز ناظمی مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران درباره این حادثه و نحوه پرداخت غرامت به ذینفعان تصریح‌کرد: متاسفانه در حادثه سقوط جرثقیل در شهر مکه تاکنون 11 زائر ایرانی فوت و بیش از 30 نفر مصدوم شده‌اند.
 
مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه در بیمارستان هلال‌احمر ایرانیان در شهر مکه بستری هستند، تصریح‌کرد: تمامی هزینه‌های پزشکی و درمانی مصدومان این حادثه برعهده بیمه ایران است.
 
به گفته وی همچنین هزینه‌های جانبی مصدومان این حادثه که به واسطه ناتوانی به تنهایی قادر به انجام اعمال مناسک حج نیستند نیز از طریق بیمه‌نامه حجاج که این شرکت با سازمان حج و زیارت منعقد کرده است قابل جبران بوده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.
 
مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران درباره هزینه‌های انتقال اجساد فوت‌شدگان حجاج ایرانی به کشور نیز گفت: تمامی هزینه‌های انتقال اجساد زائران ایرانی برعهده بیمه ایران بوده و به سازمان‌های طرف قرار‌داد پرداخت خواهد شد.
 
ناظمی افزود: نمایندگان این شرکت در مکه مکرمه به منظور پیگیری وضعیت مفقودان و مصدومان این حادثه حضور فعال داشته و به طور حتم در خدمت‌رسانی مطلوب به آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اخبار اجتماعی - ایسنا