اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیمار روانی پدرش را زنده به آتش کشید



پسر بیمار در اقدامی هولناک پدر پیرش را در خواب به آتش کشید.

  به گزارش  ایران ؛ در این حادثه که صبح دیروز در اهواز رخ داد، مأموران پلیس وقتی خود را به محل قتل رساندند زن میانسالی را دیدند که سر و صورتش خون‌آلود بود. این زن به مأموران گفت که پسرش مبتلا به بیماری روانی است و قصد کشتن او را داشته است.

زن پریشان ادامه داد:‌دقایقی قبل پسرم به طرفم حمله‌ور شد که به سختی از دستش فرار کردم و به خیابان دویدم و از همسایه‌ها کمک خواستم اما شوهرم داخل خانه است.

همان موقع مأموران قصد ورود به خانه را داشتند اما با مشاهده شعله‌های آتش امدادگران آتش‌نشانی را به محل حادثه فراخواندند. پس از خاموش شدن آتش مأموران وارد خانه شدند که در یکی از اتاق‌ها جسد سوخته مرد 85 ساله را پیدا کردند.دقایقی بعد هم عامل جنایت دستگیر شد.

سرهنگ موسوی، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: قاتل دارای بیماری اعصاب و روان شدید است و علت اینکه پدرش را به قتل رسانده همین بوده وانگیزه دیگری هم نداشته است.

 


ویدیو مرتبط :
بیمار روانی -استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد روانی خانه‌اش را به آتش کشید




اخبار حوادث - مرد روانی خانه‌اش را به آتش کشید

مدیر حوزه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یک منزل مسکونی در شهرک غرب این شهر، از سوی مردی که دچار اختلالات روانی بود، خبر داد.

  مهدی رضایی در این باره گفت :حوالی روز چهارشنبه، وقوع یک مورد حادثه حریق در محله شهرک غرب مشهد به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل گروه نجات و آتش نشانان به همراه نردبان به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان درمحل مشاهده شد که یک واحد مسکونی در این محله دچار حریق شده و فردی نیز در میان شعله‌های‌ آتش محبوس شده است.

مدیرحوزه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق و خارج کردن این فرد از میان شعله‌های آتش تصریح كرد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق این مرد 30 ساله را نیز از میان شعله‌های آتش نجات دادند.

رضایی با بیان اینکه پس از اطفای حریق، فرد نجات یافته که بنا به گفته شاهدان و همچنین به گواه عملکردش دچار اختلالات روانی بود، مجددا به خانه بازگشت و با مخفی شدن در یکی از اتاق‌ها، شروع به خودزنی و تهدید آتش‌نشانان کرد، گفت: آتش‌نشانان برای نجات این فرد از گروه نجات و عوامل انتظامی کمک گرفته‌اند و نهایتا با همکاری پلیس این فرد از خانه خارج شد و از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی خسارات ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و با بیان اینکه مورد فوتی در این حادثه گزارش نشده است، گفت: شواهد اولیه حاکی از این بود که این فرد، خود اقدام به آتش زدن این خانه کرده بود.
اخبار حوادث - قانون