اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیعت‌ گیری داعشی ها از کودکان +عکس


شامگاه گذشته گروه تروریستی داعش با برپایی اجتماعی بزرگ که در آن صدها کودک شهر درنه حضور داشتند مراسم بیعت‌گیری با «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش را برگزار کرد.

خبرگزاری ایسنا: شامگاه گذشته گروه تروریستی داعش با برپایی اجتماعی بزرگ که در آن صدها کودک شهر درنه حضور داشتند مراسم بیعت‌گیری با «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش را برگزار کرد.

شهر درنه که در حدود ۲۵۰ کیلومتری شهر شرقی بنغازی قرار دارد و شمار زیادی از افراطی‌ها از این شهر برای جنگ به خاورمیانه رفته‌اند به پایتخت آفریقایی تبدیل شده است.

داعش به بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین بازیگر درنه تبدیل شده است که به گفته کارشناسان سیاسی درنه در این روز‌ها بسیار به شهر رقه (مرکز خلاف داعش در سوریه) شبیه شده است.

در مراسم شب گذشته که با سخنرانی افراطی‌های وابسته به داعش در این منطقه همراه بود مراسم نمادین بیعت با خلیفه داعش برگزار شد.

گروه ترویستی داعش به اهالی شهر درنه اجازه خروج از شهر را نمی‌دهد و اکثر مردم این شهر تصور می‌کنند زندگیشان محدود شده و جنگ یا مرگ پیش روی آن‌ها قرار دارد.

نام داعش در لیبی بعد از آن بر سر زبان‌ها افتاد که این گروه تروریستی ویدیویی از ذبح ۲۱ مصری قبطی در لیبی منتشر کرد که این موضوع واکنش مصر را در پی داشت و این کشور در عملیاتی مشترک با نیروهای لیبیایی مواضع داعش را در درنه بمباران کردند.

داعشی‌ها به شهرهای درنه، بنغازی و سرت در لیبی نفوذ کرده‌اند.

بیعت‌گیری داعش از کودکان + تصاویر

بیعت‌گیری داعش از کودکان + تصاویر

بیعت‌گیری داعش از کودکان + تصاویر

بیعت‌گیری داعش از کودکان + تصاویر

بیعت‌گیری داعش از کودکان + تصاویر



ویدیو مرتبط :
عکس پسر اردوغان با دو داعشی-حقیقت از زبان آن دو داعشی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش سربریدن به کودکان داعشی در موصل(+عکس)



گروهک تروریستی داعش اردوگاه‌های آموزش شیوه‌های مختلف شکنجه و سربریدن، ویژه کودکان و خردسالان در شهر موصل برپا کرده است.

اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعشپ

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، گروهک تروریستی داعش چهار اردوگاه در شهر موصل به آموزش شیوه های مختلف شکنجه جسمی و روحی و سربریدن، به کودکان، اختصاص داده است.

خبرگزاری آلمان به نقل از اهالی موصل اعلام کرد که " گروه تروریستی داعش 4 اردوگاه در شهر موصل برای آموزش کودکان و آشنایی آنها با ابزارهای مختلف شکنجه و سربریدن، دایر کرده است.

روز 29 مارس گذشته برای نخستین بار ویدیویی در اینترنت منتشر شد که در آن کودکان تحت فرمان داعش اعدام گروهی 9 اسیر را اجرا می کنند.

گفته می شود به دنبال تلاش تروریست های داعش برای جذب کودکان، از آغاز سال جاری تاکنون، دست کم 400 کودک زیر 18 به این گروهک پیوسته است.

 

 اخباربین الملل  -  العالم