اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیشتر میلیونرها کجا زندگی می‌کنند؟


موناکو بالاترین تراکم میلیونرها را در دنیا دارد به طوریکه از هر سه ساکن این شهر، یک نفر میلیونر است.

خبرگزاری ایسنا: موناکو بالاترین تراکم میلیونرها را در دنیا دارد به طوریکه از هر سه ساکن این شهر، یک نفر میلیونر است.

طبق تحقیقات مجله اسپیرز و شرکت مشاوره ثروت "ولث اینسایت"، تقریبا یک سوم از 37 هزار سکنه موناکو یک میلیون دلار یا بیشتر دارایی دارند.

تراکم میلیونرها در این شهر- کشور 29.21 درصد محاسبه شده است.

موناکو که کوچکترین کشور جهان از نظر مساحت است، به دلیل نداشتن مالیات بر درآمد و مالیاتهای اندک برای شرکتها، به عنوان پناهگاه مالیاتی شناخته می‌شود.

پس از موناکو، زوریخ دومین تراکم بالای میلیونرها را دارد و 27.34 درصد از جمعیت این شهر میلیونر هستند. شهر سوییسی دیگر ژنو نیز از نظر تراکم میلیونرها با نرخ 17.92 درصد، در رتبه سوم قرار دارد.

هر سه این شهرها به دلیل وضعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محبوب ثروتمندان و افراد معروف است.

بر اساس گزارش اینترنشنال بیزنس تایمز، زوریخ و ژنو که دو قطب مالی سوییس هستند و همین طور لندن که سومین خانه بزرگ میلیونرها در جهان است پناهگاه سنتی بانکداری خصوصی به شمار می‌روند. پس از این شهرها نیویورک با نرخ تراکم 4.63 درصد، فرانکفورت آلمان با نرخ 3.88 درصد و لندن با نرخ تراکم میلیونر 3.39 درصد قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
برنامه ی روزانه ی میلیونرها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیشترین میلیونرها کجا زندگی می کنند؟


روزنامه گاردین چاپ لندن اخیرا با چاپ مقاله ای لیست شهرهایی را که بیشترین میلیاردرها از واحد پولی دلار همچنین بیشترین میلیونرها را در خود جای داده اند منتشر کرده است.

شفقنا: روزنامه گاردین چاپ لندن اخیرا با چاپ مقاله ای لیست شهرهایی را که بیشترین میلیاردرها از واحد پولی دلار همچنین بیشترین میلیونرها را در خود جای داده اند منتشر کرده است.

 بدین ترتیب توکیو با ۴۶۱ هزار میلیونر دارای بیشترین تعداد میلیونر در دنیاست. پس از آن نیویورک با ۳۸۹ هزار نفر در رده بعدی قرار می گیرد. اما نیویورک دارای رکورد بیشترین میلیاردرهای جهان است. حدود ۷۰ میلیاردر در این شهر بزرگ آمریکایی زندگی می کنند.



مسکو با وجود اینکه در رده بندی شهرهایی که میلیونرها را در خود جای داده اند قرار ندارد با داشتن ۶۴ میلیاردر در رده دوم قرار می گیرد.

اما نکته قابل توجه کشور چین و شهر هنگ کنگ است. در حال حاضر هنگ کنگ در رده چهارم بین شهرهایی قرار دارد که بیشترین میلیاردرها در دنیا را در خود جای داده است.

کارشناسان پیش بینی می کنند تا سال ۲۰۲۰ چین بالاتر از ژاپن به یکی از بهترین کشورها برای پذیرایی ثروتمندان بزرگ دنیا تبدیل شود.