اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه 222 نماینده مجلس خطاب به لاریجانی


222 نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در دفاع از موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

خبرگزاری مهر: 222 نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در دفاع از موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

متن این بیانیه که توسط منادی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

مواضع انقلابی و شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی نشان داد که علیرغم بعضی از تغییر تاکتیک‌ها ندای انقلاب اسلامی همچنان در جهان تک قطبی زورگو طنین انداز است.

سخنان ضد استکباری رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن قانون اساسی تونس پیام توده‌های رنج کشیده از جهان خواران از ستمگری بود که همه چشم امیدشان به نمایندگان انقلاب است و ترک جلسه توسط هیات نمایندگی آمریکا نشان داد که سردمداران این نظام استکباری تا چه میزان کم ظرفیت و ناتوان در مواضع خویش هستند.

با الطاف الهی مردم شهیدپرور و فرزندان خمینی(ره) و پیروان خامنه‌ای در روز 22 بهمن نشان خواهند داد که انقلاب اسلامی همچنان طوفنده کاخ سفید را به لرزه در خواهد آورد و شعار مرگ بر آمریکای شان در آفاق هستی خواهد پیچید و نشان خواهند داد که سازشکاران هرگز قهرمان ملت ایران نخواهد شد و همانگونه که مقام معظم رهبری امروز صبح فرمودند سازش با مستکبران به هیچ جا نخواهد رسید.

ما نمایندگان سپاس و حمایت از جناب آقای دکتر لاریجانی و مواضع بر حق ایشان را اعلام کرده و توفیق ایشان و سایر مسئولان نظام اسلامی را در رسانیدن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان مسئلت داریم.


ویدیو مرتبط :
بیانیه 200 نماینده مجلس درباره مذاکرات هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه 170 نماینده مجلس خطاب به ظریف


170 نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکر کردند.

خبرگزاری ایسنا: 170 نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکر کردند.
 
متن کامل این بیانیه در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرائت شد به شرح زیر است:
 
اینک که با مقاومت و پایداری ملت شریف ایران به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و پیگیری و تلاش موفق دولت تدبیر و امید به ریاست جناب آقای دکتر روحانی می‌رود تا بهانه‌های غیرمنطقی و زیاده خواهی‌های قدرت‌های استکباری در پرتو مذاکرات و توافقات اخیر ژنو رنگ باخته و ملت شریف ایران ثمره مجاهدت بی‌وفقه خود در تثبیت حق فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای و غنی‌سازی هسته‌ای را شاهد باشند، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت استمرار ایستادگی و وفاق و هوشیاری تحت تدابیر مقام معظم رهبری، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه و حمایت خود را از تلاش‌های جناب آقای دکتر ظریف، وزیر امورخارجه و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعلام نموده برای آنان تداوم توفیقات الهی و برای ملت ایران عزت و عظمت را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.