اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه مهم رئیس جمهور سابق



اخبار,اخباراجتماعی ,بیانیه  رئیس جمهور

 

بیانیه مهم رئیس جمهور سابق /طنز

 

روزنامه قانون در صفحه «بی قانونی» نوشت:

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین راجع به حوادثی که اخیرا اتفاق افتاده بیانیه ای صادر و در آن به مسائل مهمی اشاره کرده است.

به گزارش خبرنگار «بی قانون» این مسائل مهم شامل موارد زیر هستند:

1) یکی دو روزه هوا چقدر سرد شده.
2) بنزین سهمیه ای هم که شد 700 تومن. زمان ما کجا وضع این‌طوری بود؟
3) خب دیگه چه خبر؟ راستی برف اومد دیدین؟
4) به نظرم مهم‌ترین خبر این روزها تحرکات جبهه مستکبرین است.
5 )همزیستی مسالمت آمیز یک خرگوش با بزغاله در هند. این هم خبر مهمی است.
6) حالا این رحیمی که میگین کی هست؟ بگید ما هم بدونیم. والا


 اخبار  اجتماعی    - قانون


ویدیو مرتبط :
IRANIAN NEWS مهم ترین توصیه ها به رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه دفتر رئیس جمهور درباره فتنه جویی ها



 

 

 

بیانیه دفتر رئیس جمهور درباره فتنه جویی ها

 

دفتر رئیس جمهور در بیانیه‌ای با تاكید بر اینكه دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیكران ملت قطره‌ای بیش نیستند، تصریح كرد: فتنه‌جویی دیروز كه با هدف انحراف افكار جهانی و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، متن بیانیه دفتر رئیس جمهور بدین شرح است:

بیست‌ودوم بهمن‌ماه تجلی‌گاه حضور میلیون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ایرانی بود كه به شكرانه دمیدن سی‌وسومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی جشنی عظیم را در كنار هم برگزار كردند و شكر و شادمانی خویش را به رخ جهانیان كشاندند و بر پایمردی و پایداری خود تا رساندن ایران اسلامی به جایگاه جلال و جمال تاریخی در سایه ولایت فقیه تاكید كردند.

فتنه‌جویی روز دوشنبه كه با هدف انحراف افكار جهانی و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

صهیونیزم و استكبار جهانی و در رأس آن حاكمان ایالات متحده آمریكا هیچ‌گاه نمی‌توانند پیشرفت، سربلندی، ‌آسایش، آرامش و اتحاد دیگر ملت‌های جهان را شاهد باشند و از این‌رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سیل خروشان ملت به تفرقه‌اندازی و نیرنگ و فریب روی می‌آورند.

ملت بزرگ ایران كه با اهدای صدها هزار شهید پاكباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از كشور كوتاه كرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار دیگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته رویای آنان را به كابوسی تلخ مبدل خواهند كرد. دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیكران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند كه ایران عرصه سیمرغ است.

دفتر رئیس‌ جمهور...../تحلیل:عصرایران