اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه سرپرست پرسپولیس



 

بیانیه سرپرست پرسپولیس

 

در روز چهارشنبه به عنوان یک هوادار تیم ملی، همراه و همگام با دهها هزار نفر از تماشاگران خوب و فهیم از جمله طرفداران با غیرت و با تعصب تیم همیشه سرافراز پرسپولیس ، در استادیوم آزادی به تشویق دلاور مردان تیم ملی خواهم پرداخت

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای حمایت خود از تیم ملی فوتبال کشورمان را اعلام کرد.

متن بیانیه حبیب کاشانی به این شرح است:

« فوتبال دوستان عزیز، هواداران خونگرم پرسپولیس

ضمن تبریک ایام خجسته میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)، بدینوسیله از ابراز لطف و محبت همیشگی شما بزرگواران به ویژه آن گروه از عزیزانی که بعد از اظهار نظر اینجانب در مورد افراد واجد شرایط دعوت نشده به تیم ملی، با حقیر تماس گرفتید و یا از طریق سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)، اعلام حمایت نمودید، تخصیصا از آن عده از دوستانی که در این باره از بنده گله‌مند شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

همه شما عزیزان و بزرگواران نیک می دانید، اینجانب به عنوان یک سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی، از قضا چند سالی توفیق خدمتگزاری در فوتبال را نیز پیدا کردم، همیشه و در همه شرایط تلاش کردم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم تا به حول و قوه الهی فوتبال ملی و باشگاهی ما، در همه عرصه ها، سر آمد همگان قرار گیرد.

همه اهل فن و دست اندرکار فوتبال نیک می دانند همیشه حمایت از همه ارکان تیم ملی فوتبال اعم از فدراسیون، سازمان لیگ، مسئولان و کادر فنی به ویژه بازیکنان عزیز آن را منصرف از نامی که دارند به عنوان یک تکلیف ملی و انقلابی انجام دادم این بار نیز با همین اعتقاد و آرزو آن گله را مطرح کردم که تیم ملی تنها و تنها جای کسانی است که جزو برترین ها هستند. اگر چه بر این باور نیز هستم که نظر مسئولان و دست اندرکاران تیم ملی اولی بر نظر دیگران از جمله حقیر می باشد.

در خاتمه یکبار دیگر ضمن حمایت همه جانبه از تیم ملی، از خداوند بزرگ موفقیت روزافزون این تیم را مسئلت می نمایم و در روز چهارشنبه به عنوان یک هوادار تیم ملی، همراه و همگام با دهها هزار نفر از تماشاگران خوب و فهیم از جمله طرفداران با غیرت و با تعصب تیم همیشه سرافراز پرسپولیس ، در استادیوم آزادی به تشویق دلاور مردان تیم ملی خواهم پرداخت.»

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دکتر طاهری سرپرست جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه تندباشگاه استقلال در جواب به سرپرست پرسپولیس: آقای شیرینی دارید می‌آیید یا می‌روید؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در جواب به سرپرست پرسپولیس

باشگاه استقلال: آقای شیرینی دارید می‌آیید یا می‌روید؟/ از چه چیزی ناراحت هستید؟

باشگاه استقلال به صحبت‌های سرپرست پرسپولیس واکنش نشان داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با (ایسنا)، در واکنش به اظهارات سرپرست پرسپولیس درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نویی گفت: من نیم ساعت است که صحبت‌های قلعه‌نویی را بالا و پایین می‌کنم و چیز بدی در آن نمی‌بینم. نمی‌دانم شیرینی به کجای این مصاحبه معترض شده است. قلعه‌نویی گفته که رویانیان یکی از بهترین مدیران تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و یک مدیر ارزشی و اخلاقی است. آن وقت آقای شیرینی به این صحبت‌ها معترض شده و گفته که قلعه‌نویی به مسئله بازوبند در استقلال برسد!

وی ادامه داد: من می‌خواهم از شیرینی بپرسم شما دارید می‌آیید یا دارید می‌روید؟ تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست. ما اصلا نمی‌دانیم قصه چیست. ایشان یا با صحبت قلعه‌نویی که گفته است رویانیان بهترین مدیر تاریخ این باشگاه است مشکل دارد و مدیر خودشان را قبول ندارد یا اینکه اصلا معنی مصاحبه قلعه‌نویی را متوجه نشده است.

سررشته‌داری گفت: وقتی کارشناسان می‌گویند باید از داخل ورزش افراد را برای مسئولیت‌ها انتخاب کنید، در همین مواقع معنی خودش را نشان می‌دهد. وقتی مربی ما با ادبیات خیلی خوب از مدیرعامل پرسپولیس تعریف می‌کند حداقلش این است که آن‌ها هم بگویند آقای قلعه‌نویی شما هم مربی خوبی هستید و به ما لطف دارید. نه اینکه ناگهان عنوان کنند بهتر است به حاشیه‌های تیم خودتان برسید. ما هنوز متوجه نشده‌ایم شیرینی از چه چیزی ناراحت است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با اشاره به در پیش بودن داربی به ایسنا گفت: خواهش می‌کنم حرمت‌ها را حفظ کنید. اول مصاحبه را دقیق بخوانید و بعد اظهار نظر کنید. من هم از همه مخاطبان می‌خواهم که باز هم مصاحبه قلعه‌نویی را بخوانند و ما را در فهمیدن این نکته که شیرینی از کجای این مصاحبه ناراحت شده یاری کنند. حالا که نزدیک داربی هستیم دوستان کمی مراعات کنند و حساسیت‌های این بازی را درک کنند./ایسنا