اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه احمد توکلی: سخنان احمدی نژاد دروغ محض است



 

 

بیانیه احمد توکلی: سخنان احمدی نژاد دروغ محض است

 

احمد توکلی در این بیانیه بخشی از اظهارات منتسب به رئیس جمهور را که برخی از رسانه به نقل از جلسه با هواداران و اعضای ستادهای انتخاباتی وی نقل کرده بودند تکذیب کرده است.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

پس از بازگشت از سفر عتبات، امروز در مرور اخبار، سخنانی از قول آقای دکتر احمدی‌نژاد را خواندم که بسیار تاسف آور بود. از قول ایشان چنین نقل شده که:

«سال ۸۴ در جلسه‌ای که سه ماه قبل از انتخابات در منزل احمد توکلی برگزار شد، در پاسخ به دعوت او برای حضور در انتخابات ۸۴ که توکلی می‌گفت ما به شما رسیده‌ایم، به او گفتم شما که مرا دعوت می‌کنید، آیا به تبعاتش هم واقفید؟ اگر من که از متن پابرهنه‌ها هستم بیایم، یک انقلاب دیگر به راه می‌افتد».

این سخن کذب محض است. نه احمدی‌نژاد در سه ماه قبل از انتخابات به منزل من آمده بود و نه چنین حرفی از من صادر شد. سه ماه قبل از انتخابات می‌شود ۳ فروردین یعنی ایامی که من خودم نامزد فعالی بودم، و میثاق چند نفره را به امضای آقایان احمدی‌نژاد، قالیباف و رضایی رسانده بودم و خودم نیز پای آن را امضا کرده بودم.

۱۱ اردیبهشت برای تشویق دیگر امضا کنندگان جهت کنار رفتن به نفع آقای دکتر قالیباف -که تا آن موقع به نظر می‌رسید رای بیشتری دارد- انصراف دادم و روز ۱۳ اردیبهشت در مرکز پژوهش‌ها از احمدی‌نژاد که به دعوت بنده از راه فرودگاه در بازگشت از ایلام مستقیماً به آنجا آمده بود، خواستم حکمیت آقای دکتر حداد عادل را بپذیرد، و به میثاق فیما بین وفادار بماند و وقتی که آقای احمدی‌نژاد حکمیت را نپذیرفت و نقض میثاق کرد، از دیگری حمایت کردم.

با این اوصاف چگونه می‌توانم اوائل فروردین ماه چنین حرفی زده باشم؟ اولین باری هم که آقای احمدی‌نژاد به منزل ما آمد ۸ تیرماه ۸۴ یعنی ۵ روز بعد از رای گیری بود؛ آنهم برای استماع پیشنهاد بنده در بکارگیری سه نامزد دیگر- آقایان لاریجانی، قالیباف و رضایی- در دولت.

آن سه برادر هم حضور داشتند. اگر آقای احمدی‌نژاد چنین حرفی زده باشد، کاملا کذب است.../انتخاب ‬


ویدیو مرتبط :
خاطرات مرحوم حاج احمد احمدی نژاد پدر دکتر محمود احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمد توکلی سخنان احمدی نژاد را تکذیب کرد


این سخن کذب محض است. نه احمدی نژاد در سه ماه قبل از انتخابات به منزل من آمده بود و نه چنین حرفی از من صادر شد. سه ماه قبل از انتخابات می‌شود 3 فروردین یعنی ایامی که من خودم نامزد فعالی بودم، و میثاق چند نفره را به امضای آقایان احمدی‌نژاد، قالیباف و رضایی رسانده بودم و خودم نیز پای آن را امضا کرده بودم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارات منتسب به محمود احمد نژاد در دعوت توکلی از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 را تکذیب کرد. احمد توکلی در این بیانیه بخشی از اظهارات منتسب به رئیس جمهور را که برخی از رسانه به نقل از جلسه با هواداران و اعضای ستادهای انتخاباتی وی نقل کرده بودند تکذیب کرده است.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

پس از بازگشت از سفر عتبات، امروز در مرور اخبار، سخنانی از قول آقای دکتر احمدی نژاد را خواندم که بسیار تاسف آور بود. از قول ایشان چنین نقل شده که:

« سال 84 در جلسه ای که سه ماه قبل از انتخابات در منزل احمد توکلی برگزار شد، در پاسخ به دعوت او برای حضور در انتخابات 84 که توکلی می‌گفت ما به شما رسیده‌ایم، به او گفتم شما که مرا دعوت می‌کنید، آیا به تبعاتش هم واقفید؟ اگر من که از متن پابرهنه‌ها هستم بیایم، یک انقلاب دیگر به راه می‌افتد».
 
این سخن کذب محض است. نه احمدی نژاد در سه ماه قبل از انتخابات به منزل من آمده بود و نه چنین حرفی از من صادر شد. سه ماه قبل از انتخابات می‌شود 3 فروردین یعنی ایامی که من خودم نامزد فعالی بودم، و میثاق چند نفره را به امضای آقایان احمدی‌نژاد، قالیباف و رضایی رسانده بودم و خودم نیز پای آن را امضا کرده بودم.
 
11 اردیبهشت برای تشویق دیگر امضا کنندگان جهت کنار رفتن به نفع آقای دکتر قالیباف -که تا آن موقع به نظر می‌رسید رای بیشتری دارد- انصراف دادم و روز 13 اردیبهشت در مرکز پژوهش‌ها از احمدی نژاد که به دعوت بنده از راه فرودگاه در بازگشت از ایلام مستقیماً به آنجا آمده بود، خواستم حکمیت آقای دکتر حداد عادل را بپذیرد، و به میثاق فیما بین وفادار بماند و وقتی که آقای احمدی نژاد حکمیت را نپذیرفت و نقض میثاق کرد، از دیگری حمایت کردم.
 
با این اوصاف چگونه می‌توانم اوائل فروردین ماه چنین حرفی زده باشم؟ اولین باری هم که آقای احمدی نژاد به منزل ما آمد 8 تیرماه 84 یعنی 5 روز بعد از رای گیری بود؛ آنهم برای استماع پیشنهاد بنده در بکارگیری سه نامزد دیگر- آقایان لاریجانی، قالیباف و رضایی- در دولت. آن سه برادر هم حضور داشتند. اگر آقای احمدی نژاد چنین حرفی زده باشد، کاملا کذب است.‬

منبع: مهرنیوز