اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بگیر و ببند و محدود کردن در تبلیغات نداریم


استاندار تهران با تاکید بر اینکه «ما بگیر و ببند و محدود کردن در بحث تبلیغات نداریم»،‌ اظهار کرد: به لطف خدا تاکنون همه‌چیز خوب پیش رفته است اما خود کاندیدا‌ها و هوادارانشان باید مراقب باشند و ستاد‌هایشان را مدیریت کنند.

روزنامه آرمان: استاندار تهران با تاکید بر اینکه «ما بگیر و ببند و محدود کردن در بحث تبلیغات نداریم»،‌ اظهار کرد: به لطف خدا تاکنون همه‌چیز خوب پیش رفته است اما خود کاندیدا‌ها و هوادارانشان باید مراقب باشند و ستاد‌هایشان را مدیریت کنند.

 ایسنا نوشت؛ مرتضی تمدن خطاب به بازرسان حاضر در این نشست اظهار کرد: ما وظیفه داریم به وظایف خود عمل کنیم. در این صورت خدا هم به ما کمک خواهد کرد. کافی است تا ما بازرسان، صدر تا ذیل ماموریت و مسئولیت خود را به نحو احسن و درست انجام دهیم. تمدن با بیان اینکه «سلامت انتخابات و حفظ امانتی که از مردم نزد ماست، بحث بسیار مهمی است»، گفت: برای اینکه اسم شما بازرسان از گردونه خارج شود سختگیری‌هایی به عمل آمده و ما به هرکس به عنوان بازرس حکم نداده‌ایم.

استاندار تهران ضمن اینکه بی‌طرف بودن و بصیر بودن را از جمله مشخصه‌های یک بازرس برشمرد، اظهار کرد: اینکه کسانی که در سال 88 بحث تقلب را مطرح کردند و تا امروز نتوانستند یک سطر سند تقلب در این انتخابات را به ما در داخل کشور و به مجامع جهانی ارائه نداده‌اند به این دلیل است که شما بازرسان وظایف خود را دقیق انجام دادید و اجازه ندادید تا تخلفی صورت بگیرد.

تمدن در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کشور هم اکنون در اوج امنیت و آسایش به استقبال انتخابات می‌رود، خاطرنشان کرد: در همین تهران در بحث تبلیغات ما دست همه را باز گذاشتیم و گفتیم مجوز بگیرید، آزاد آزاد بوده است، در همین روزهای پایانی قیل و قال تبلیغات بیشتر می‌شود که ما از آن استقبال می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
بگیر و ببند محمود وحیدنیا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیت‌الله جوادی آملی: بدحجابی با بگیر و ببند حل نمی‌شود



آیت‌الله جوادی آملی: بدحجابی با بگیر و ببند حل نمی‌شود

وی با ابراز تاسف از وضعیت پوشش برخی آقایان در جامعه دینی، گفت: عفت تنها برای زنان نیست و مردان نیز وظیفه دارند این مساله مهم دینی را رعایت کنند.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه در کشور حضرت ولی عصر(عج) وضع حجاب رضایت بخش نیست، گفت: دلیل این وضع این است كه لذت عفت را هنوز به خوبی نچشیده‌ایم.

به گزارش رسا، آیت‌الله جوادی آملی، در جمع روحانیان و جمعی از بانوان محجبه در مسجد روستای احمد آباد دماوند، با اشاره به آیات و روایات در خصوص مساله عفاف و حجاب، گفت: در این روایات دینی شباهت انسان عفیف همانند یک فرشته بیان شده است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت پوشش برخی آقایان در جامعه دینی، گفت: عفت تنها برای زنان نیست و مردان نیز وظیفه دارند این مساله مهم دینی را رعایت کنند.

آیت‌الله جوادی آملی همچنین با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در راستای برخورد با مظاهر بدحجابی در جامعه دینی، متذکر شد: مساله بدحجابی در جامعه با بگیر و ببند حل نخواهد شد./رسانیوز