اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بگوویچ و شال گردن شانس برای پرسپولیس!


وینکو بگوویچ بالاخره به پرسپولیس پیوست. او که سابقه سرمربیگری قرمزپوشان را دارد این بار به عنوان دستیار به این تیم برگشته. بگوویچ و گل محمدی که قبلا در پرسپولیس به عنوان شاگرد و استاد با هم کار کرده اند، این بار قرار است به عنوان همکار در کنار یکدیگر باشند.

تماشا: وینکو بگوویچ بالاخره به پرسپولیس پیوست. او که سابقه سرمربیگری قرمزپوشان را دارد این بار به عنوان دستیار به این تیم برگشته. بگوویچ و گل محمدی که قبلا در پرسپولیس به عنوان شاگرد و استاد با هم کار کرده اند، این بار قرار است به عنوان همکار در کنار یکدیگر باشند.

بحث حضورتان در پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد و در عرض چند روز کارهای حضورتان در این تیم انجام شد.


- بعد از اینکه یحیی به من پیشنهاد داد اصلا معطل نکردم و بعد از چند جلسه با پرسپولیس به توافق رسیدم و به این تیم آمدم.

شما قبلا سرمربی پرسپولیس بودید. اینکه به عنوان مربی به این تیم آمده اید برایتان سخت نیست؟

- نه اصلا سخت نیست. پرسپولیس یکی از محبوبترین تیم های من است. دوست دارم به این تیم کمک کنم و به اینکه با چه سمتی به تیم آمده ام اصلا فکر نکردم. من قرار است به آکادمی پرسپولیس هم کمک کنم. کار کردن با جوانان و کمک به تیم محبوبم انگیزه من برای آمدن بود.

مسئولان تیم پاس از اینکه در میانه فصل این تیم را رها کرده اید ناراحتند. آنها می گویند که شما به خاطر پرسپولیسی شدن این تیم را ترک کرده اید.


- اصلا دوست ندارم راجع به این قضیه صحبت کنم. این قضیه ها گذشته و نمی خواهم در موردش حرف بزنم. فقط می توانم بگویم امیدوارم این تیم با کادر فنی جدیدش به لیگ برتر بیاید و رفتن من به نفع آنها شود.

شناخت خوبی از یحیی گل محمدی در زمانی که بازی می کرد دارید. فکر می کنید او به عنوان مربی هم می تواند موفق باشد.

- صددرصد. از موفقیت او مطمئنم که به پرسپولیس آمده ام. او ودر این سه، چهار هفته توانایی هایش را نشان داده. او از جدی ترین شاگردان من بود و مرد خیلی باشخصیتی است. رابطه صمیمانه ای با بازیکنان دارد و این می تواند یکی از رموز موفقیتش باشد.

امروز در تمرین، بازیکنان سراغ شال گردن قرمزتان را گرفتند. این بار هم با شال گردنتان به پرسپولیس می آیید؟

- (با خنده) بله حتما. من این شال گردن را 9 سال داشته ام و برای من شانس می آورد. حتما با شال گردنم به پرسپولیس می آیم تا برای این تیم هم شانس بیاورد.

پرسپولیس چند سال است که شرایط خوبی ندارد. فکر می کنید با حضورتان در این تیم چقدر می توانید به تیم کمک کنید؟

- خیلی زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. باید چند جلسه در تمرینات تیم حاضر شوم و شرایط تیم را از نزدیک ببینم. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد و با این بازیکنان باید نتایج بهتری بگیرد. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم این تیم را به روزهای اوجش برگردانیم.


ویدیو مرتبط :
آموزش قلاب بافی - بافت شال گردن قلاب بافی ساده برای مبتدیان - شال گردن بافتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مدلهای شال گردن بافتنی زیبا



 

 

به جدیدترین مدلهای شال گردن بافتنی برای زمستان امسال توجه نمایید و ایده بگیرید .نحوه ست کردن آن با لباسهای مختلف را هم به شما عزیزان آموزش میدهیم.

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن

 

 

شال گردن