اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بي‌بي‌سي فارسي وVOA به هيچ وجه...



 

 

بي‌بي‌سي فارسي وVOA به هيچ وجه...

ضرغامي:

بي‌بي‌سي فارسي و VOA به هيچ وجه تهديدي براي صداوسيما نيستند


بسياري از شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره‌اي بر خلاف قانون از سريال‌هاي ما استفاده مي‌كنند كه از نظر حقوقي مي‌توانيم از آنها شكايت كنيم/شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان كماكان در رقابت با صداوسيما جايي ندارند.

رئيس سازمان صدا و سيما تاكيد كرد:بي‌بيسي فارسي و VOA به هيچ وجه تهديدي براي صداوسيما نيستند.
عزت الله ضرغامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد تاثير شبكه‌هاي ماهواره‌اي سياسي بر جامعه، اظهارداشت: به طور كلي شبكه‌هاي فارسي زبان از جمله بي‌بي‌سي فارسي و VOA به هيچ وجه تهديدي براي صداوسيما نيستند و خوشبختانه اين رسانه با جايگاه و اعتمادي كه نسبت به آن در ميان مردم وجود دارد از انواع برنامه‌هاي خبري، سياسي، سرگرمي، فيلم و سريال استفاده مي‌كنند.
وي افزود: حتي بسياري از شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره‌اي بر خلاف قانون از سريال‌هاي ما استفاده مي‌كنند كه از نظر حقوقي مي‌توانيم از آنها شكايت كنيم، آنها حتي سعي مي‌كنند از كارشناسان و عوامل داخلي ما نيز استفاده كنند، لذا توانمندي اين شبكه‌ها اصلا قابل مقايسه با رسانه ملي نيست.
رئيس سازمان صداوسيما تاكيد كرد: بايد از همه ظرفيت‌هاي نظام كه در اختيار ماست و مي‌توان و بايد از آنها استفاده كرد، استفاده كنيم و بخشي از آنها در خلا نگهداري نكنيم تا دشمن در جايي بتواند سوء استفاده كمي كند.
ضرغامي تصريح كرد: شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان كماكان در رقابت با صداوسيما جايي ندارند و فضاي سياسي كشور اين را نشان داده است، لذا با استفاده از تمام ظرفيت‌ها بايد اين تفوق را حفظ كنيم.
وي در پاسخ به سوال ديگري در مورداينكه برخي كارشناسان در همايش اخير مركز تحقيقات استراتژيك معتقد بودند كه از بي‌بي‌سي فارسي و VOA واهمه داشتيم كه با فارسي وان مواجه شديم، گفت: آنها نظرات خود را مي‌گويند در حالي كه همه اين اظهارات اشتباه است و نه شبكه‌هاي سياسي ماهواره‌اي و نه شبكه‌هاي غير سياسي تهديد نيستند و كارشناساني كه اين حرف را زده‌اند مرعوب هستند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
سوتی دو برادر(bbc وvoa)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته سي‌ام ليگ برتر انگليس






فوتبال منچستريونايتد

 

منچستريونايتد آماده انتقام از ياران تيموريان

تيم فوتبال منچستريونايتد پس از كسب پيروزي مقابل آ.‌ث‌ميلان آماده انتقام از تيم فولام در هفته سي‌ام ليگ برتر انگليس است.

به گزارش خبرگزاري فارس، فرداشب (يكشنبه) سرخ‌پوشان اولدترافوردي در خانه پذيراي فولام هستند كه آندو ‌تيموريان، هافبك ايراني را در اختيار دارد و در بازي رفت نيز با گل‌هاي دني‌مورفي، بابي‌زامورا و داميان داف به پيروزي شگفت‌انگيز 3 بر صفر رسيد.
شاگردان فرگوسن كه چهارشنبه‌شب در بازي برگشت ليگ قهرمانان برابر ميلان به پيروزي 4 بر صفر رسيدند و با تحقير حريف ايتاليايي، آمادگي كنوني را به رخ كشيدند، در انتظار ورود حريف خويش هستند تا ناكامي هفته هجدهم را تلافي كنند.
در ديداري ديگر از اين تاريخ منچسترسيتي در ورزشگاه آورايت ميهمان ساندرلند خواهد شد. سيتي‌ها در بازي رفت 4 بر 3 پيروز ميدان شدند.

برنامه مسابقات امروز (شنبه)
تاتنهام - بلاكبرن
بيرمنگام - اورتون
بولتون - ويگان
بارنلي - ولورهامپتون
چلسي - وستهام
استوك‌سيتي - آستون‌ويلا
هول‌سيتي - آرسنال

جدول رده‌بندي:
1 - منچستريونايتد 63 امتياز -29 بازي
2 - چلسي 61 امتياز - 28 بازي
3 - آرسنال 61 امتياز - 29 بازي
4 - تاتنهام 49 امتياز - 28 بازي
5 - منچسترسيتي 49 امتياز-27 بازي