اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«بوگاراش» در اشغال معتقدان پایان جهان


روستای بوگاراش در منطقه "اود" فرانسه كه گفته می شود تنها مكانی است كه براساس فرضیه پایان جهان آسیب ندیده و افرادی كه در آن حضور دارند زنده خواهند ماند به اشغال معتقدان این فرضیه و نیز گزارشگرانی در آمده است كه قصد تهیه گزارش از این روستای كوچك را دارند.

جام جم آنلاین: روستای بوگاراش در منطقه "اود" فرانسه كه گفته می شود تنها مكانی است كه براساس فرضیه پایان جهان آسیب ندیده و افرادی كه در آن حضور دارند زنده خواهند ماند به اشغال معتقدان این فرضیه و نیز گزارشگرانی در آمده است كه قصد تهیه گزارش از این روستای كوچك را دارند.

 مقامات منطقه "اود" در بیانیه هایی توصیه می كنند كه افراد بی جهت به بوگاراش نیایند زیرا گنجایش این روستای كوهستانی اندك است.


 براساس یك شایعه رایج این روستای دورافتاده در منطقه "اود" تنها مكانی است كه در پایان جهان آسیب نمی بیند. با این حال، بسیاری از ساكنان این روستا از رفت و آمدها و نیز رسانه ای شدن روستایشان به تنگ آمده اند.

ایزابل یكی از ساكنان بوگاراش می گوید: شنبه 22 دسامبر همه چیز مانند سابق خواهد بود و تازه از آن زمان به بعد عده ای ابله در شبكه های تلویزیونی ما را مسخره خواهند كرد. از آن گونه افرادی كه مدعی تماس با فرازمینی ها هستند. همین طور در مناطق مجاور افرادی كه با فرصت طلبی در حال كاسبی از نام روستای ما هستند. در حالی كه ما هیچ نقشی در این سرو صداها نداشته ایم.



فرانسین و ژیلبر بورل یك  زوج ساكن روستا می افزایند: شب ساعت 21 ما پرده ها را كشیده و داخل خانه می مانیم. با توجه به تمام دیوانه هایی كه در بیرون رژه می روند خانه بهترین مكان است. برخی از آنها حتی در روستا مستقر شده اند.

 ما شاهد انواع دیوانه بازی ها هستیم از جادو گری و جن گیری گرفته تا انواع درمانگر های عجیب و غریب. برخی با پای برهنه از كوه بالا می آیند حتی در كوه های تبت هم مردم دستكم دمپایی به پا می كنند.


این زوج در ادامه می گویند: تا كنون از شبكه های فرانس انفو و  RTL به ما تلفن زده اند. علاوه براین ژاندارم ها نیز دائم تماس می گیرند تا بدانند آیا  اتاق های خانه را به دیوانه ها اجاره داده ایم یا نه.

مقامات منطقه "اود" در بیانیه هایی توصیه می كنند كه افراد بی جهت به بوگاراش نیایند زیرا گنجایش این روستای كوهستانی اندك است.

از سوی دیگر تدابیری برای جلوگیری از هجومی همه جانبه اتخاذ شده است. جاده های منتهی به بوگاراش و روستا های مجاور توسط ژاندارم ها كنترل شده و در صورتی كه مردم هجوم بیاورند مسدود خواهند شد.

ساكنان بوگاراش دارای برگ تردد بوده همچنین برای افراد خانواده آنها كه می خواهند ایام جشن نوئل و سال نو را با نزدیكان خود سپری كنند ، مجوز صادر شده است.


درعین حال، مسیرهای منتهی به قله 1231 متری كوهستان كوربیئر كه روستای بوگاراش در دامنه آن واقع شده و نیز غارهای پیرامون همگی مسدود شده اند.


ویدیو مرتبط :
عباس: زمان پایان اشغال فلسطین مشخص شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معتقدان پایان جهان دستگیر می‌شوند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در چین

معتقدان پایان جهان دستگیر می‌شوند

در جریان روزهای اخیر دهها نفر از افرادی كه در مورد پایان جهان در 21 دسامبر 2012 و با استناد به تقویم مایا اظهارنظر كرده اند، در چین دستگیر شده اند.

به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پنج منطقه چین دستكم 52 نفر در ارتباط  با فرضیه پایان جهان و به اتهام ترویج شایعات دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری شین هوا، در استان فوجیان 34 نفر به اتهام توزیع تراكت هایی در ارتباط با فرضیه پایان جهان بازداشت شده اند.

به گفته پلیس شهر چونگ كینگ، افرادی شایعاتی را در مورد پایان جهان از خود ساخته و رواج داده اند تا این مساله موجب وحشت شده و آنها به بتوانند سودجویی كرده و نظم اجتماعی برهم بزنند.

در عین حال، امروز مقامات منطقه گوانگشان اعلام كردند كه مردی كه روز جمعه 22 كودك را در مقابل یك دبستان ابتدایی چاقو زده بود تحت تاثیر شایعات مربوط به پایان جهان بوده است./جام جم آنلاین