اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بوسه مهاجم آلمانی بر پای مهدوی کیا‎+عکس


این عکس یکی از خاطره انگیزترین صحنه های ماندگار در دهن فوتبال دوستان ایرانی در خبرآنلاین: این عکس یکی از خاطره انگیزترین صحنه های ماندگار در دهن فوتبال دوستان ایرانی در دهه گذشته است.


در هفته چهارم بوندس لیگای 2000-1999 تیم هامبورگ به مصاف هرتابرلین رفت و 5-1 این تیم را شکست داد. مهدی مهدوی کیا در چهارمین بازی خود برای تیم هامبورگ یک پاس گل ارزشمند به روی پرایر مهاجم آلمانی تیم خود داد و او نیز پس از این گل و ثبت هت تریک اش به سوی مهدوی کیا رفت و بر کفش ستاره ایرانی بوسه زد. مهدوی کیا در این صحنه خودش نیز می توانست گلزنی کند، اما از خود گذشتگی کرد و به هم تیمی اش پاس داد. در این بازی علی دایی نیز از نیمه دوم برای هرتابرلین به میدان آمد.

بوسه مهاجم آلمانی بر پای مهدوی کیا‎ +عکس


ویدیو مرتبط :
بوسه بر پای مهدوی کیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بوسه مهاجم آلمانی بر پای مهدوی‌کیا‎


این عکس یکی از خاطره انگیزترین صحنه‌های ماندگار در ذهن فوتبال دوستان ایرانی در دهه گذشته است.

مشرق نیوز: این عکس یکی از خاطره انگیزترین صحنه‌های ماندگار در ذهن فوتبال دوستان ایرانی در دهه گذشته است.

در هفته چهارم بوندس لیگای ۲۰۰۰-۱۹۹۹ تیم هامبورگ به مصاف هرتابرلین رفت و ۵-۱ این تیم را شکست داد.

مهدی مهدوی کیا در چهارمین بازی خود برای تیم هامبورگ یک پاس گل ارزشمند به روی پرایر مهاجم آلمانی تیم خود داد و او نیز پس از این گل و ثبت هت تریک‌اش به سوی مهدوی کیا رفت و بر کفش ستاره ایرانی بوسه زد.

عکس: بوسه مهاجم آلمانی بر پای مهدوی‌کیا‎